2009-05-02, 12:37
  #73
Medlem
Sd

Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Finns bara en lösning för massinvandring - SD 2010!


Massmord eller en röst på SD.

Det är DU som väljer.....
Citera
2009-05-02, 12:37
  #74
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eastenders
Massmord eller en röst på SD.

Det är DU som väljer.....


Röst på SD. Vad menar du? Vadå massmord?
Citera
2009-05-02, 17:47
  #75
Medlem
RickyXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
De är ju inte alls intresserade av negrer som du iaf....hehe
Där har du allt fel, ju mörkare desto bättre
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in