2009-05-01, 18:04
  #61
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Sant. Vi får hoppas att någon gör det någon gång. Det skulle vara bra om man tog en politiker. Då skulle de veta att de själva skulle få betala ett personligt pris för det bedrägeri och gigantiska stöld från svenska folket - som de är ansvariga för. Det är väl bara till det språket de kan lyssna till, rå makt, dvs våld. Så hoppas någon tänker så. Lasermannen var ju skitbra. Hihi

1500 pers tar livet av sig varje år. Om dom skulle knäppa varsin politiker eller journalist innan dom kastade in handduken så skulle Sverige vara ett mycket bättre land
Citera
2009-05-01, 18:05
  #62
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Bengt Westerberg var ju den idiot som rev upp luciafördraget som Ingvar Carlsson beslutade om på sin tid som statsminister. Så bengan är den jäveln som först av alla ska hänga i en lyktstolpe som den landsförrädare han faktiskt är.

Berätta gärna lite mer om Luciafördraget.
Citera
2009-05-01, 19:20
  #63
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Prussiluskan-
Berätta gärna lite mer om Luciafördraget.

Det stod klart i slutet av åttiotalet att svensk immigrationspolitik hade gått åt skogen. För att undvika samhälleliga problem tog s och ströp all invandring förutom konventionsflyktingar. Detta skedde på lucia -89, därav namnet. Iden var att ge samhället en chans att återhämta sig då invandrarna ej kom in i samhället samt att alla problem med våldtäkter, bidragsberoende och liknande redan då stod klart för alla.

Detta drev fp och Bengt Westerberg till ursinne. När borgarna vann valet -90 så tvingade Bengt Westerberg regeringen att ta bort alla restriktioner på flyktinginvandringen och anhöriginvandringen. Detta skedde samtidigt som svensk ekonomi genomgick sin största systemkollaps sedan tjugotalet. Mitt under den svenska nittiotalsdepressionen plockade vi alltså in hundratusentals människor från hela världen. Så gott som alla gick rakt ut i långtidsarbetslöshet. Detta är huvudanledningen till att alla svenska kriminella gäng (OG, Naserligan, syrianska gangsters etc) uppstod och att hela svenska städer (Landskrona) fick de problem de har idag. Varken Westerberg eller fp vägrar erkänna att de gjorde fel. De stödjer det fortfarande.
Citera
2009-05-01, 21:44
  #64
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Prussiluskan-
1500 pers tar livet av sig varje år. Om dom skulle knäppa varsin politiker eller journalist innan dom kastade in handduken så skulle Sverige vara ett mycket bättre land

Jag känner iaf en person som har precis sådana idéer, som bara väntar på att triggas av en ytterligare omständighet. En som är väl förtrogen med vapen och sprängteknik. Undra vem det kan vara?
Citera
2009-05-01, 21:47
  #65
Medlem
mudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Prussiluskan-
Berätta gärna lite mer om Luciafördraget.
http://robsten.blogspot.com/2007/05/luciabeslutet-och-bildtregeringen-en.html
Citera
2009-05-01, 22:23
  #66
Medlem
RickyXs avatar
Anledningen till massinvandringen är att de svenska tjejerna ska få en pojkvän.
Citera
2009-05-01, 22:27
  #67
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickyX
Anledningen till massinvandringen är att de svenska tjejerna ska få en pojkvän.

De är ju inte alls intresserade av negrer som du iaf....hehe
Citera
2009-05-02, 12:17
  #68
Medlem
P-böter

Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Sant. Vi får hoppas att någon gör det någon gång. Det skulle vara bra om man tog en politiker. Då skulle de veta att de själva skulle få betala ett personligt pris för det bedrägeri och gigantiska stöld från svenska folket - som de är ansvariga för. Det är väl bara till det språket de kan lyssna till, rå makt, dvs våld. Så hoppas någon tänker så. Lasermannen var ju skitbra. Hihi
Fick p-böter för några dagar sedan!

Folket jagas men tex BW går fria.

PS Glöm inte Lasermannen DS
Citera
2009-05-02, 12:21
  #69
Medlem
Varning

Citat:
Ursprungligen postat av -Prussiluskan-
1500 pers tar livet av sig varje år. Om dom skulle knäppa varsin politiker eller journalist innan dom kastade in handduken så skulle Sverige vara ett mycket bättre land

Detta var det bästa jag läst på länge.....

Nu får fröken Bengt Westerberg se upp.....
Citera
2009-05-02, 12:28
  #70
Medlem
Väntar

Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Jag känner iaf en person som har precis sådana idéer, som bara väntar på att triggas av en ytterligare omständighet. En som är väl förtrogen med vapen och sprängteknik. Undra vem det kan vara?

Vi väntar med stor spänning och stödjer h-n !
Citera
2009-05-02, 12:32
  #71
Bannlyst
Finns bara en lösning för massinvandring - SD 2010!
Citera
2009-05-02, 12:34
  #72
Medlem
Flator

Citat:
Ursprungligen postat av RickyX
Anledningen till massinvandringen är att de svenska tjejerna ska få en pojkvän.

.....eller en flickvän.....

.....men alla gamla fula gubbar som dräller in.....vem vill ha dem?

Svar: Socialen, FK, .....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in