2009-04-28, 11:59
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
dummaste jävla frågan, utan oss hade SVENNAR varit döda utrotade och tjocka.

Utan er hade vi haft en högre välfärd, mer lag och ordning och fan så mycket trevligare på gator och torg. Blattarna har totalt förstört Sverige. Totalt!
Citera
2009-04-28, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
2010 kan vi ändra på det.
Med den jävla attityden och orespekten ni har är det fan inte konstigt att ni är hatade..
Och hur jävla iqbefriad är man om man måste kasta sten?
Jag är så JÄVLA glad över att brandkåren SKITER i att släcka på Rosengård..

Och NEJ, det är INTE soft med en s.k "blattestad"..
Skrämmande utveckling..
Kasta sten, man tar seden dit man kommer, vi e inte hatade utan älskade hade vi varit hatade hade varit gasade.
Citera
2009-04-28, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Utan er hade vi haft en högre välfärd, mer lag och ordning och fan så mycket trevligare på gator och torg. Blattarna har totalt förstört Sverige. Totalt!
Vi måste ge jobb åt er mesiga gris snutar, advokater, jurister osv.. Nån måste stå för skitet för ni svennebanan ska få jobb o vi i finkan o leva på gatan o langa.
Citera
2009-04-28, 12:02
Bannlyst
Citat:
Kasta sten, man tar seden dit man kommer, vi e inte hatade utan älskade hade vi varit hatade hade varit gasade.

"Svennar" som du beskriver det begriper bättre än att kasta sten då brandkåren kommer vid uttryckning.
Älskade? Haha, verkar inte vara något större fel på fantasin.

Jag kan säga 100%igt att det är MÅNGA i detta långa land som inte hade haft något emot att det gasats lite!

Tack vare OSS Svenskar som jobbar och betalar skatt får du dina jävla bidrag du uppenbarligen inte gjort dig ett SKIT förtjänt av..

Sluta trolla förfan!
Citera
2009-04-28, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
"Svennar" som du beskriver det begriper bättre än att kasta sten då brandkåren kommer vid uttryckning.
Älskade? Haha, verkar inte vara något större fel på fantasin.

Jag kan säga 100%igt att det är MÅNGA i detta långa land som inte hade haft något emot att det gasats lite!

Tack vare OSS Svenskar som jobbar och betalar skatt får du dina jävla bidrag du uppenbarligen inte gjort dig ett SKIT förtjänt av..

Sluta trolla förfan!

Vill du inte betala soc, jobba inte då. Klaga inte, lev istället. Blattar e tvunga starta egna firmor för att det inte finns lediga jobb.
Citera
2009-04-28, 12:08
Bannlyst
Citat:
Vill du inte betala soc, jobba inte då. Klaga inte, lev istället. Blattar e tvunga starta egna firmor för att det inte finns lediga jobb.

"Jobba inte då"..

Vilken otroligt klockren kommentar..
Det är så man blir mörkrädd förfan..

Hade ni blattar som du själv vill påpeka det, skött er och BETALAT skatt så hade ni varit mer än välkomna på arbetsmarknaden..
Men med attityden "Svennebanan" kommer man inte så jävla långt..
Då tar man sin jävla banankartong, sin jävla kamel.. Och så packar man sig tillbaka till under den sten man kom ifrån..

Och ditt jävla skitsnack med att "ta seden dit man kommer" är enbart ren och skär jävla lögn, det vet både du och jag!
Senast redigerad av Consentido 2009-04-28 kl. 12:12.
Citera
2009-04-28, 12:11
Medlem
athams avatar
Citat:

Är du allvarlig i dina inlägg?
Citera
2009-04-28, 12:12
Medlem
Citat:
Nej ni blir en del av oss. Pk som gjort malmö som den är idag. Soft med blattestäder. Bra turistmål o se apor, istället besök zoo.
Men invandringen kommer bara att förvandla Sverige till ett MENA-land och inte göra det till en trevlig mysig mångkultur som våra idioter till journalister och politiker tror.
Citera
2009-04-28, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atham

Antingen trollar han som fan, eller så är han en komplett jubelidiot..
Med tanke på inläggen lutar det åt det senare...
Citera
2009-04-28, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atham
Absolut detta är en debatt forum jag vill framföra mina åsikter åt er parasit svennar som sitter på nätet o geggar och klagar hur dåligt ni har det, åk till afrika o lev i svält sen kan ni klaga. Ni förjäliga helt enkelt.

Ni påstår ni gör så mycket åt blattar, betalar soc osv.. ni gör saker bara värre, ni är patetiska puckon, som är kalla människor, sverige är känt land inom denna bemärkelse.
Citera
2009-04-28, 12:16
Medlem
bluespot13s avatar
Istället för att sitta och gnälla på FB borde ni-- och vi fundera på hur man når ut till den stora svenska massan istället. Hur upplyser man Sverige och svenskarna om det hot som kommer förstöra vårt land? Media och politikerna har totalt svikit oss, vilka andra tillvägagångssätt kan man tillämpa för att väcka detta tysta sovande svenska folket?

Annars= År 2049 är muslimerna i majoritet och då är allt hopp dött!!
Citera
2009-04-28, 12:17
Bannlyst
Citat:
Absolut detta är en debatt forum jag vill framföra mina åsikter åt er parasit svennar som sitter på nätet o geggar och klagar hur dåligt ni har det, åk till afrika o lev i svält sen kan ni klaga. Ni förjäliga helt enkelt.

Ni påstår ni gör så mycket åt blattar, betalar soc osv.. ni gör saker bara värre, ni är patetiska puckon, som är kalla människor, sverige är känt land inom denna bemärkelse.

Dessvärre har man inget annat val än att betala skatt..
Men hade jag fått välja hade fan inte en enda jävla krona gått till er parasiter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in