• 1
  • 2
2009-04-28, 03:08
Medlem
ja om någon undrar så var det min polare (alien) och jag (döskallen) som gled runt i min Impala och spred skräck på gatorna nu i helgen i en liten svensk småstad.

här är vi då, känner någon igen oss ? http://img17.imageshack.us/img17/482...nddskallem.jpg
Citera
2009-04-28, 10:44
Bannlyst
hahaha fy fan va bra! skulle ni inte kunna ordna en video på någon skrämd tant
Citera
2009-04-28, 13:02
Bannlyst
Kan ni komma till cp random orten järna?
Citera
2009-04-28, 13:26
Medlem
nerdinsides avatar
Inte jag som gjorde det är men, en gång för ett par år sedan var det några dudes som for runt helt nakna i en sunkig hemmacabbad volvo 740 och visade röv och liknande på byn. Underhållande skrik från tanter och barn av ren och skär äckel.
Citera
2009-04-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __släsh__
hahaha fy fan va bra! skulle ni inte kunna ordna en video på någon skrämd tant

här är ett klipp http://www.youtube.com/watch?v=mRZp4_l9rkg
Citera
2009-04-28, 14:10
Bannlyst
Haha snyggt ! Mer mer mer
Citera
2009-04-28, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __släsh__
Haha snyggt ! Mer mer mer

haha har tyvärr inte mer, men en rolig historia från förra året när vi åkte omkring likadant. jo vi åkte som sagt omkring och fick blandade reaktioner, en del tittade och skrattade, en del tittade med avsky på oss (haha) några småbarn blev vilt förtjusta medans en annan blev skräckslagen och hoppade till. hursomehelst dagen efter vårat upptåg så beger vi oss ut igen, jag ser en snutbil och åkte förbi den och mycke riktigt fick vi stanna.
så fick jag blåsa och visa körkort, medans han berättade att folk hade ringt in till dom dagen innan och hur dom skrattade på stationen när dom fick samtalen (undrar vad som sades i dom samtalen: det är en alien och en döskalle som åkeromkring en en gammal jänkarbil, hjälp! ) polisen poängterade också med en allvarlig min när jag satt och flinade att dom kunde ju inte veta ifall vi skulle råna en bank eller nåt (jo visst ) och att dom skulle lika gärna kunna ha skrikit åt oss med dragna vapen att gå ut och lägga oss på backen, men sen började han skratta igen. det var heller inget olagligt vi gjorde sa han och släppte iväg oss.
Citera
2009-04-28, 14:35
Medlem
-Johan-s avatar
Hahaha fy fan vad roligt. Måste testas, återkommer med resultat.
Citera
2009-04-28, 15:14
Medlem
thechosenones avatar
Hahaha! Detta skulle man ju testa.
Citera
2009-04-28, 15:16
Medlem
Mr Teks avatar
fin bil, vill med ha en jänkare
Citera
2009-04-28, 18:02
Medlem
jontäs avatar
jävulst fet bil men han som filmar måste ha haft någon större hjärnstörning.
Citera
2009-04-28, 19:54
Bannlyst
Jag skulle vilja se TS göra 50 saker att göra i en hiss.
Räcker med att stå i någon hiss på något köpcentrum.
För er som inte vet vad det är så är det denna listan;

1.Låt som en racerbil då någon går in i eller ut ur hissen.

2.Snyt dig och erbjud alla att se ditt näsduksinnehåll.

3.Grimasera smärtfyllt på samma gång som du smäller till dig i pannan samtidigt som du säger "Håll käft! För helvete, håll käft allihopa!"

4.Vissla de fem första noterna ur It's a small world oavbrutet.

5.Sälj jultidningar eller majblommor (helst förra årets).

6.Under en lång tur i hissen, luta dig från ena sidan av hissen till den andra då hissen kränger till.

7.Raka dig.

8.Öppna din handväska eller portfölj, kika in och viska lagom tyst, "Har ni tillräckligt med luft där inne?"

9.Erbjud namnskyltar till de personer som går in i hissen. Bär din upp-och-ner.

10.Stå tyst i ett hörn, med ansiktet vänt mot väggen. Säg inget, gå inte av på någon våning.

11.Då ni kommer fram till en våning, försök att bända upp dörrarna med fingrarna och spela oerhört överraskad då de öppnas automatiskt.

12.Luta dig mot en annan person och viska. "Blod. Blod. Blo-o-o-od."

13.Välkomna alla nya passagerare genom handskakning och be dem kalla dig general.

14.Ett ord: Väderspänning.

15.Blockera dörrarna på översta våningen och insistera på att hissen inte ska röra sig ur fläcken förrän du hör den krona som du släppte ner i hisschaktet slå i botten.

16.Gör TaiChi övningar.

17.Stirra på och grimasera mot en annan person. Säg slutligen "Jag har nya sockor!"

18.Vänta tills minst åtta personer har kommit in i hissen, jämra dig och mumla fram, "Åh nej, inte nu! Djäkla åksjuka..."

19.Ge ut religiösa tidskrifter till alla i hissen.

20.Låt som en katt lite då och då.

21.Slå vad med dina medpassagerare att du kan få in en femtioöring på tvären i din näsa.

22.Rynka pannan och muttra, "Måste gå! Måste gå!". Ge slutligen ifrån dig en djup suck och säg sorgset, "Oj..."

23.Visa ett sår för de andra passagerarna och fråga om det ser infekterat ut.

24.Sjung Kungssången samtidigt som du trycker på våningsknapparna i takt med melodin.

25.Skrik "Fallskärmar på!" då hissen åker neråt.

26.Gå in i hissen med en frysväska som det står "mänskligt huvud" på.

27.Stirra på en annan person i hissen en bra stund och säg sedan högt, "Du är en av dem!", varpå du går och ställer dig så långt från den personen som möjligt.

28.Rapa, och säg sedan, "Mmmm...gott!"

29.Lämna en låda mellan dörrarna.

30.Fråga varje person som går på om du kan få trycka på knappen åt dem.

31.Ha en handdocka med och prata med de andra "genom" den.

32.Sjung, och be alla sjunga med.

33.Fråga "Var det där din mobiltelefon?" när det är tyst i hissen.

34.Spela munspel.

35.Säg stolt "DING" vid varje våning.

36.Luta dig noncharlant mot knappanelen.

37.Säg "Undras vad de här är till för?" och tryck på alla knappar. Glöm inte "Nödstopp-knappen".

38.Lyssna med stetoskop på hissens väggar.

39.Rita en liten fyrkant med vit krita på golvet och säg att det är din "personliga yta".

40.Stå på händer.

41.Ta en smörgåstugga och fråga de andra passagerarna "Ong däk ärr nagong song vill sche ad du hal i unnen".

42.Blås salivbubblor.

43.Dra ut tuggummi i långa strängar ur din mun.

44.Säg med demonisk röst, "Jag måste hitta en passande kropp."

45.Ha med en filt, och krama den som om den var guld värd.

46.Gör explosionsljud då någon trycker på en knapp.

47.Ta med en stol.

48.Bär röntgenglasögon och flina mot de andra passagerarna.

49.Stirra på din tumme och säg, "Du, jag tror den blir större."

50.Om någon går emot dig, ryck undan och skrik, "Tafsare!!!"

Förlåt för bajslångt inlägg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in