2009-04-28, 00:00
Medlem
Hej.
Jag MÅSTE få mitt account raderat från flashback men hittar inget sådant förmulär! Hur gör man!? Mycket märkligt om man inte kan radera sitt account på ett forum anser jag!
Mvh.
"Engalenhund"
2009-04-28, 00:02
Medlem
Bonaseras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engalenhund
Hej.
Jag MÅSTE få mitt account raderat från flashback men hittar inget sådant förmulär! Hur gör man!? Mycket märkligt om man inte kan radera sitt account på ett forum anser jag!
Mvh.
"Engalenhund"

Det går inte.
2009-04-28, 00:03
Medlem
Heinzes avatar
Finns inget sådant. Det du skrivit står kvar om det inte bryter mot reglerna.
/MOD
2009-04-28, 00:03
Bannlyst
Citat:
Hej.
Mvh.
"Engalenhund"

Du måste formatera om hårdisken, och göra det snabbt innan du inte kan ändra på allt. Lika bra att göra det så fort som möjligt.
2009-04-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du måste formatera om hårdisken, och göra det snabbt innan du inte kan ändra på allt. Lika bra att göra det så fort som möjligt.

Förklara dig.

Jag anser det som MYCKET konstigt att man inte kan radera sitt account på ett forum.
2009-04-28, 00:09
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Förklara dig.

Jag anser det som MYCKET konstigt att man inte kan radera sitt account på ett forum.

Ont: Borde man inte fixa en sticky? Detta borde vara den i särklass mest frågade frågan i detta forat.
2009-04-28, 00:09
Bannlyst
Citat:
Hej.
Mvh.
"Engalenhund"

Åh nej, så lätt kommer man inte undan. FB är här för att stanna.
2009-04-28, 00:10
Bannlyst
Citat:
Förklara dig.

Därför att det blir konstigt när man då skall söka diverse trådar och inlägg... läs FAQ!!!!!!
2009-04-28, 00:11
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Förklara dig.

Kanske det. What you say on the internet, stay on the internet. Nu har du lärt dig det också.
2009-04-28, 00:14
Medlem
Ett Hunds avatar
Det går inte.

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in