Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Märkligt då att rapporter om, just. överdriven mundiarré är så vanliga i samnamd med kratumet. Något också en del av återförälningar. Är man desstom är på gott humör ökar det sociala med nästan 100%.
Men fortsätt med RC:s ute bland folk - speciellt på krogen. Utredningen om klassning är högprioriterad, och ju fler de kan plocka in - desto bättre i deras ögon, i vart fall.. Fan! det är som om det skulle behöva 30-års gränser, så slapp man i vart fall det stora drivorna som nästan tycks skryta om sina häftiga pulver/piller. På skolor, och krogen och andra högst oläpliga ställen.
Detta är inte ens en RC.
Nej, jag föredrar att vara hemma när jag tar Kratom. Men ingen skulle misstänka något om jag gick ut heller. Man får ju för fan tänka litet innan man går ut. Tycker jag är mig själv. Rätt tyst och säger inte så mycket. De som tagit Kratom med mig blir heller inte överdrivet snackiga utan rätt vanliga.
Kratom är inte ens en "Partydrog" utan mer en "ta-det-lugnt-efter-jobbet-drog".
Men jag har tagit Kratom varje dag i ett halvår nu och ingen tycker jag uppträder ett dugg konstigt.
Ja, jag vet att de kommer att klassa Kratom någon gång i framtiden. Väldigt onödigt.
Edit: Man KAN bli mer social av Kratom. Har inte sagt något annat. Men knappast som av amfetamin. Inget dåligt att vilja snacka. Men i detta landet är det väl det.