• 1
  • 2
2009-04-27, 23:45
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Borde skrivit "kratom", blev fel. Problemet är att kratom kan reagera illa íhop med alkohol. Måste ni, så ta de försiktigt, kan slå lite hur som helst.

Ah, då jag förstå!
Citera
2009-04-28, 01:20
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Borde skrivit "kratom", blev fel. Problemet är att kratom kan reagera illa íhop med alkohol. Måste ni, så ta de försiktigt, kan slå lite hur som helst.
Mest att man kan må väldigt illa och kräkas som fan. Man kan må riktigt illa av bara Kratom också.
Citera
2009-04-28, 01:25
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Droga på krogen är ALDRIG rekomenderbart. Skulle alla sitta inom fyra rum eller isoleratoch och chilla med sina favvvodrgoger, skulle det heller inte uppmärksammas så förbannat mycket i media. Eller vad tror ni själva? Gäller då främst s.k lagliga droger.
Varför då? Detta är ingen drog som man kan snea på och göra tok. Som sagt så det värsta som brukar hända är att man spyr. Men drick inte alkohol med Kratom som sagt. Överdosera så man dör är väldigt, väldigt ovanligt. Men ta det försiktigt ändå.
Citera
2009-04-28, 01:56
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Varför då? Detta är ingen drog som man kan snea på och göra tok. Som sagt så det värsta som brukar hända är att man spyr. Men drick inte alkohol med Kratom som sagt. Överdosera så man dör är väldigt, väldigt ovanligt. Men ta det försiktigt ändå.

Och en, eller par spanare, skulle inte visa dig intresse då? En brud som nte tycks kunna låta bli att vara social och snacka käften ur led - på vadå? Ett par öl. Åker du inte ur av vakterna, om de är schyssta skiter de i att blanda in snuten. Finns där däremot spanare... som sagt.
Citera
2009-04-28, 02:00
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:

Har aldrig sprytt på od av kratom, däremot känt av en rad otrevliga andra nackdelar - som att du mår allmänt obehaglgt, det krýper kroppem och i vart fall jag kan bli irriterad över skitsaker.
Citera
2009-04-28, 03:48
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Och en, eller par spanare, skulle inte visa dig intresse då? En brud som nte tycks kunna låta bli att vara social och snacka käften ur led - på vadå? Ett par öl. Åker du inte ur av vakterna, om de är schyssta skiter de i att blanda in snuten. Finns där däremot spanare... som sagt.
Inte fan blir man så snackig av det som av t.ex amfetamin. Snacka käken ur led av Kratom? Nja, De flesta tycker möjligen att det blir något roligare att snacka, men inte på ett överdrivet sätt.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-04-28 kl. 03:50.
Citera
2009-04-28, 04:36
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Inte fan blir man så snackig av det som av t.ex amfetamin. Snacka käken ur led av Kratom? Nja, De flesta tycker möjligen att det blir något roligare att snacka, men inte på ett överdrivet sätt.

Märkligt då att rapporter om, just. överdriven mundiarré är så vanliga i samnamd med kratumet. Något också en del av återförälningar. Är man desstom är på gott humör ökar det sociala med nästan 100%.

Men fortsätt med RC:s ute bland folk - speciellt på krogen. Utredningen om klassning är högprioriterad, och ju fler de kan plocka in - desto bättre i deras ögon, i vart fall.. Fan! det är som om det skulle behöva 30-års gränser, så slapp man i vart fall det stora drivorna som nästan tycks skryta om sina häftiga pulver/piller. På skolor, och krogen och andra högst oläpliga ställen.
Citera
2009-04-28, 04:49
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Märkligt då att rapporter om, just. överdriven mundiarré är så vanliga i samnamd med kratumet. Något också en del av återförälningar. Är man desstom är på gott humör ökar det sociala med nästan 100%.

Men fortsätt med RC:s ute bland folk - speciellt på krogen. Utredningen om klassning är högprioriterad, och ju fler de kan plocka in - desto bättre i deras ögon, i vart fall.. Fan! det är som om det skulle behöva 30-års gränser, så slapp man i vart fall det stora drivorna som nästan tycks skryta om sina häftiga pulver/piller. På skolor, och krogen och andra högst oläpliga ställen.
Detta är inte ens en RC.

Nej, jag föredrar att vara hemma när jag tar Kratom. Men ingen skulle misstänka något om jag gick ut heller. Man får ju för fan tänka litet innan man går ut. Tycker jag är mig själv. Rätt tyst och säger inte så mycket. De som tagit Kratom med mig blir heller inte överdrivet snackiga utan rätt vanliga.

Kratom är inte ens en "Partydrog" utan mer en "ta-det-lugnt-efter-jobbet-drog".

Men jag har tagit Kratom varje dag i ett halvår nu och ingen tycker jag uppträder ett dugg konstigt.

Ja, jag vet att de kommer att klassa Kratom någon gång i framtiden. Väldigt onödigt.

Edit: Man KAN bli mer social av Kratom. Har inte sagt något annat. Men knappast som av amfetamin. Inget dåligt att vilja snacka. Men i detta landet är det väl det.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-04-28 kl. 04:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in