• 1
  • 2
2009-06-24, 17:08
Medlem
aemkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red/Grey
Det dr r bara sjlva adaptern, sedan mste man kpa kabel till. Eller mste och mste, det gr vl att gafftejpa macen p baksidan av TV'n med, men det r ju kanske inte optimalt...

Haha jag tnkte vl! Ngot dumfrklarad blev man vl, men fr skylla p att jag inte r allt fr teknisk av mig
2009-06-24, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aerials
Hej, har en macbook air och skulle vilja koppla den till tvn via en HDMI kabel - vilka kablar behver jag fr att gra detta? Jag har redan en HDMI - HDMI kabel, och en DVI - HDMI men det r som sagt bara en mini display port och en USB port p datorn.
Tack p frhand!

Jag kr Mini DisplayPort-DVI och sen DVI-DVI med en DVI-HDMI adapter in i TVn. Jag har en Philips 8404H och kr tvns maxupplsning p tvn helt utan problem och utan extra program p datorn. Du ska inte kra skrmdubblering utan kr bocka av det s funkar allt hur fint somhelst, nu har jag full-hd tv och jag vet inte hur du sjlv kr. Men har du full-hd s r detta en finfin lsning.
2009-06-24, 22:44
Medlem
sirVandalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psivnert
Jag kr Mini DisplayPort-DVI och sen DVI-DVI med en DVI-HDMI adapter in i TVn. Jag har en Philips 8404H och kr tvns maxupplsning p tvn helt utan problem och utan extra program p datorn. Du ska inte kra skrmdubblering utan kr bocka av det s funkar allt hur fint somhelst, nu har jag full-hd tv och jag vet inte hur du sjlv kr. Men har du full-hd s r detta en finfin lsning.
aemkei: Det dr r helt klart vrt att prova, jag kr med skrmdubblering p och du hrde ju hur bra det funkade fr mig
2013-03-27, 19:39
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Bumpar lite.

r nog vldigt oteknisk fr jag frstr inte hlften av vad som skrivits hr i trden.
Jag har hur som helst en macbook air (senaste modellen om det nu spelar roll) och en Philips 42" LCD-TV.
Vad behver jag fr att koppla ihop dom s jag kan se p film, spela musik i tvn?
2013-03-27, 19:42
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Bumpar lite.

r nog vldigt oteknisk fr jag frstr inte hlften av vad som skrivits hr i trden.
Jag har hur som helst en macbook air (senaste modellen om det nu spelar roll) och en Philips 42" LCD-TV.
Vad behver jag fr att koppla ihop dom s jag kan se p film, spela musik i tvn?

Vi har en nyare trd om detta. Kasta ett ga i den istllet: https://www.flashback.org/t997673

Denna trd r lite vl gammal.
Trd lst.
/mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här