2009-05-06, 00:11
Medlem
Ja men hon kommer säkert lugna ner sig om ett tag. Jag råkade tidigare en gång säga att en porrstjärna var snyggare än henne Ashlynn Brooke är faktiskt jävligt snygg

Fan vad osmidig man känner sig nu.

Men får väl hoppas hon kan förlåta mig. Hon blir lätt upprörd över andra saker med men brukar lugna ner sig efter ett tag.

Hon är 16 fyller 17 i September. Jag är ärligt talat inte ute efter sex, även om jag nu vill ha det.
Citera
2009-05-06, 00:11
Medlem
Diktaturs avatar
Varför får den här tråden mig att osökt tänka på den tråden med våran allas tågman?
Citera
2009-05-06, 00:12
Medlem
Bandlo-kurares avatar
Felpost.
Citera
2009-05-06, 00:36
Medlem
Jag går och lägger mig nu och hoppas att jag kan somna. Tack så mycket för stödet alla

Så ser jag fram emot provet imorgon som kommer gå kasst

Edit: Uppdatering. Fick följande sms nu:
Vad ska jag skriva tillbaks på detta? Jag har redan skrivit att jag inte bryr mig om om hon är tjock. För det är hon inte. Hjälp snabbt nu
Senast redigerad av qzr1 2009-05-06 kl. 01:16.
Citera
2009-05-06, 02:33
Medlem
The Spoony Bards avatar
Har försökt läsa igenom ämnet nu verkar vara något jag missar. Om hon nu ska vara student i Danmark varför väntar du inte tills hon flyttat dit och besöker henne där? Är något närmare.
Citera
2009-05-06, 08:34
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
O ja. Men jag knopade ihop ett sms som jag skickar till henne i morgon bitti (runt 01:00-tiden för henne). Så ser vi vad som händer.

Annars vet du väl att det finns massor av sajter på nätet där du kan skicka blommor till henne?
Citera
2009-05-06, 11:13
Medlem
Den där jävla tjock frågan får man fanime jämnt. Jag har slutat svara på den. Riktigt korkat dock att säga att hon inte har fin kropp och att en porrstjärna är snyggare. Som någon tidigare så tycker jag med att du skall skicka blommor. Www.proflowers.com har jag använt. Lycka till
Citera
2009-05-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Spoony Bard
Har försökt läsa igenom ämnet nu verkar vara något jag missar. Om hon nu ska vara student i Danmark varför väntar du inte tills hon flyttat dit och besöker henne där? Är något närmare.
För att då kommer jag inte kunna träffa henne lika mycket och hon kommer att ha annat att göra där. Plus att jag vill till USA!!
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Annars vet du väl att det finns massor av sajter på nätet där du kan skicka blommor till henne?
Jag har faktiskt tänkt skicka blommor till henne tidigare men har velat spara det för situationer som denna. Men jag tror hon har förlåtit mig nu. Efter mitt sms så fick jag följande tillbaks
Bara några timmar innan sa hon att hon hatade mig, inte ville prata med mig mer och att hon inte ville att jag skulle komma till henne.. Tydligen är jag såpass oemotståndlig ändå
Nu är det väl bara att vänta till nästa gång hon hatar mig igen.
Citera
2009-05-06, 13:28
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
...
Tydligen är jag såpass oemotståndlig ändå
...
Det, eller så är hon borderline. Bara att välja.
Citera
2009-05-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ja men hon kommer säkert lugna ner sig om ett tag. Jag råkade tidigare en gång säga att en porrstjärna var snyggare än henne Ashlynn Brooke är faktiskt jävligt snygg

Fan vad osmidig man känner sig nu.

Men får väl hoppas hon kan förlåta mig. Hon blir lätt upprörd över andra saker med men brukar lugna ner sig efter ett tag.

Hon är 16 fyller 17 i September. Jag är ärligt talat inte ute efter sex, även om jag nu vill ha det.

Var i USA bor hon?
Citera
2009-05-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Var i USA bor hon?
Orlando, Florida. Tror jag skrev det lite längre bak.
Citera
2009-05-06, 14:16
Medlem
Alltså seriöst. Bruden verkar ju jävligt ostabil.

Och när en tjej frågar om hon är tjock ska du direkt svara "nej". Det trodde jag alla visste redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in