Ja men hon kommer säkert lugna ner sig om ett tag. Jag råkade tidigare en gång säga att en porrstjärna var snyggare än henne Ashlynn Brooke är faktiskt jävligt snygg
Fan vad osmidig man känner sig nu.
Men får väl hoppas hon kan förlåta mig. Hon blir lätt upprörd över andra saker med men brukar lugna ner sig efter ett tag.
Hon är 16 fyller 17 i September. Jag är ärligt talat inte ute efter sex, även om jag nu vill ha det.
Jag går och lägger mig nu och hoppas att jag kan somna. Tack så mycket för stödet alla
Så ser jag fram emot provet imorgon som kommer gå kasst
Edit: Uppdatering. Fick följande sms nu:
I'm sorry. I didn't mean to freak out. It just hurts so much when the person you love tells you you're not good enough. I know you didn't say that but you might as well have. i just thought you knew my problems with food and being fat that you would never say anything like that to me.
Vad ska jag skriva tillbaks på detta? Jag har redan skrivit att jag inte bryr mig om om hon är tjock. För det är hon inte. Hjälp snabbt nu
Senast redigerad av qzr1 2009-05-06 kl. 01:16.
Har försökt läsa igenom ämnet nu verkar vara något jag missar. Om hon nu ska vara student i Danmark varför väntar du inte tills hon flyttat dit och besöker henne där? Är något närmare.
Den där jävla tjock frågan får man fanime jämnt. Jag har slutat svara på den. Riktigt korkat dock att säga att hon inte har fin kropp och att en porrstjärna är snyggare. Som någon tidigare så tycker jag med att du skall skicka blommor. Www.proflowers.com har jag använt. Lycka till
Har försökt läsa igenom ämnet nu verkar vara något jag missar. Om hon nu ska vara student i Danmark varför väntar du inte tills hon flyttat dit och besöker henne där? Är något närmare.
För att då kommer jag inte kunna träffa henne lika mycket och hon kommer att ha annat att göra där. Plus att jag vill till USA!!
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Annars vet du väl att det finns massor av sajter på nätet där du kan skicka blommor till henne?
Jag har faktiskt tänkt skicka blommor till henne tidigare men har velat spara det för situationer som denna. Men jag tror hon har förlåtit mig nu. Efter mitt sms så fick jag följande tillbaks
Please still come to Florida. I didn't mean it, [Mitt namn], please still come, please please please.
Bara några timmar innan sa hon att hon hatade mig, inte ville prata med mig mer och att hon inte ville att jag skulle komma till henne.. Tydligen är jag såpass oemotståndlig ändå
Nu är det väl bara att vänta till nästa gång hon hatar mig igen.
Ja men hon kommer säkert lugna ner sig om ett tag. Jag råkade tidigare en gång säga att en porrstjärna var snyggare än henne Ashlynn Brooke är faktiskt jävligt snygg
Fan vad osmidig man känner sig nu.
Men får väl hoppas hon kan förlåta mig. Hon blir lätt upprörd över andra saker med men brukar lugna ner sig efter ett tag.
Hon är 16 fyller 17 i September. Jag är ärligt talat inte ute efter sex, även om jag nu vill ha det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!