2003-10-31, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cookiiee!
Tja, har läst lite i tråden här, och den kanske börjat spårat ur?
Handlar den bara om att försöka få bort grabben?
Mycket mindre genomtänkt, men han är 15 år också.
Gör som han säger, och börja debattera i dom andra delarna i forumet istället.
cookie over and out.

Att du inte debatterar där i övriga delar av forumet då, för i denna diskussionen tillför du NADA!
Så du kan med ditt första inlägg verka gummifarsa någon annanstans.

BOozer over and out!!
Citera
2003-10-31, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Fyllda 31 och uppenbarligen en av de få vuxna i den här diskussionen. Fan, du säger ju själv att hans inlägg inte tillför nåt så sätt honom på ignore då.

Känner du moderskänslor eller?
Dina inlägg höjer ju inte direkt din "ta på allvar" pondus.

/BOozer!
Citera
2003-10-31, 01:01
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer
Känner du moderskänslor eller?
Dina inlägg höjer ju inte direkt din "ta på allvar" pondus.

/BOozer!
Vilken jävla ta på allvar pondus? Sluta vara så förbannat mästrande och ägna din energi åt nånting konstruktivt istället. Jag tyckte din banning var felaktig men nu börjar jag känna annorlunda.
Citera
2003-10-31, 01:06
Bannlyst
Citat:
Vilken jävla ta på allvar pondus? Sluta vara så förbannat mästrande och ägna din energi åt nånting konstruktivt istället. Jag tyckte din banning var felaktig men nu börjar jag känna annorlunda.

Kan du ge mig något exempel på något konstruktivt? Du verkar ju veta.
Hetsa inte upp dig, detta är ju dock ett debatt forum.herreugud!
Vilken banning....

/BOozer!!
Citera
2003-10-31, 01:07
Medlem
Off topic:
Snapcase, du har ett PM.
Drar mig till andra delarna då
cookie over and out.
Citera
2003-10-31, 01:10
Bannlyst
Citat:
Du använder ju en sådan adlisk fingrammatik, och tillhandahar en sådan finvokabulär i dina uttalanden, så jag vet inte om jag, i mitt exalterade och euforiska uppror inombords ska släppa en tår eller ska utbryta i ett harmynt Cerebral parez utseende..!?

/BOozer!!

Åh nä, det behövs inte. Det räcker gott och väl att Du knäböjer framför mig och likt en beende muslim krälar på golvet. Lite tungotal om hur stor och upplyst jag är kunde också vara trevligt...

Utöver det är det ganska bra...

// Roger P.
Citera
2003-10-31, 01:14
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Kan du ge mig något exempel på något konstruktivt? Du verkar ju veta.
Hetsa inte upp dig, detta är ju dock ett debatt forum.herreugud!
Vilken banning....

/BOozer!!
Sorry BOozer...Dålig dag, ska sansa mig. Vad jag menar som konstruktivt är att ägna sig åt andra delar av forumet än bara flashback och svarta listan.
När det gäller banningen så måste jag fått hjärnsläpp Öppnar en bira till så ses vi i påverkningstråden istället
P.S Jag menar allvar med ignore. Om du stör dig så mycket på honom så placera honom där D.S
Citera
2003-10-31, 01:16
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Sorry BOozer...Dålig dag, ska sansa mig. Vad jag menar som konstruktivt är att ägna sig åt andra delar av forumet än bara flashback och svarta listan.
När det gäller banningen så måste jag fått hjärnsläpp Öppnar en bira till så ses vi i påverkningstråden istället
P.S Jag menar allvar med ignore. Om du stör dig så mycket på honom så placera honom där D.S

Ska vi inte ta och sjunga "we shall overcome" nu....
Citera
2003-10-31, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Åh nä, det behövs inte. Det räcker gott och väl att Du knäböjer framför mig och likt en beende muslim krälar på golvet. Lite tungotal om hur stor och upplyst jag är kunde också vara trevligt...

Utöver det är det ganska bra...

// Roger P.

Roger, som jag sagt innan, du är den användare som gett mig bland de mesta skratten här på FB, du har en underbyggd mening i vad du säger, och det ROCKAR!
Men jag ska hålla fast vid att, många ggr så har jag skrattat mig nästan harmynt, pga av dina inlägg.
Fortsätt med det, fan du skulle ju bli Admin....
"Att Roger Persson rockar, ja det är ju lika sant som att rövahålet på en groda är vattentätt"
Keep Up The Good Work!!

/BOozer!!
Citera
2003-10-31, 01:21
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Och hur gammal var du?
Möjligen en jämlike...!?

/BOozer!!
Det som Dennis vänner inte förstår är att vissa blir utslängda för ingenting
(eller som admin märkligt nog väljer att kalla det, trams) medan
herr Dennis här fortsätter med sitt ändlösa spammande..
Citera
2003-10-31, 01:21
Bannlyst
Citat:
Roger, som jag sagt innan, du är den användare som gett mig bland de mesta skratten här på FB, du har en underbyggd mening i vad du säger, och det ROCKAR!
Men jag ska hålla fast vid att, många ggr så har jag skrattat mig nästan harmynt, pga av dina inlägg.
Fortsätt med det, fan du skulle ju bli Admin....
"Att Roger Persson rockar, ja det är ju lika sant som att rövahålet på en groda är vattentätt"
Keep Up The Good Work!!

/BOozer!!

Jag tackar å det väldigaste, BOozer...

// Roger P.
Citera
2003-10-31, 01:22
Bannlyst
Citat:

Oki, fan jag tar mig en bira till jag med, SKÅL, KOMPIS!!!
För övrigt så tycker jag att du är en bra debattör, men välj orden bättre

/BOozer!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in