Citat:
Ursprungligen postat av admin
Gänget kring Thompa, Nuxvomica och allt vad de nu heter är för sorgliga. Idag hotade de med att besöka admin med baseballträ ifall jag raderade deras senaste konto (som f.ö. postade inlägg för fullt, och som bröt mot regel efter regel i sina inlägg). Så kan vi ju inte ha det.
Jag är trött på de här snorungarnas krig mot Gerra, Laura och några till. Vi övriga normala människor kan inte ha dessa idioter här. Så de som håller med dessa kan ju räkna med att åka ut inom de närmaste dagarna.
Tycker ni idioter som postar hot är OK, så byt forum.
Alla wannabees som postar försvar av dessa töntar inom de närmaste dagarna åker ut. Dessa inlägg räknar jag som trams.
admin
Yes!
Jag erkänner, jag har begått ett fel. Jag skrev förut att jag aldrig mer skulle skriva här, men jag måste göra ett sista inlägg. Hoppas du inte hittar på fler små hyss nu admin så att jag måste komma tillbaks och skriva fler "sista" inlägg på DITT forum.
Jag tar tillbaks mitt påstående att du skulle vara 5 år. Du har övertygat mig om att du inte kan vara äldre än 3 år. Om inte annat så vet jag ingen människa över 3 år som kallar sina åsiktsmotståndare för "snorisar" och "blöjor". =)
Jag är visserligen inte förvånad över att du tilltar lögner, jag är mest förvånad över att det tog så lång tid. JAG har aldrig hotat dig eller annat. Jag har ingen som helst koppling eller annat till Nux. Det är i din hjärna tyvärr. Sedan din hjärndöda banning så har jag bara skrivit 2 inlägg, vara det ena var ett svar på Roger Perssons inlägg om anorexia, och det andra var mitt svar till dig. Hitta ett enda hot eller annat i det inlägget tack.
Nux sinnessjukhet verkar ha nått nya höjder, men att blanda ihop MIG med honom, och indirekt anklaga mig för hans förtäckta hot gör det bara komiskt.
Tack. Du admin, dina inlägg säger BETYDLIGT mer om DIG än om mig. =)
Även roligt att du numer har fått såpass kalla fötter när du vet att du har NOLL substans bakom dina påståenden, så att du systematiskt hotar att banna alla som ifrågasätter ditt beteende. Återigen säger det tyvärr en hel del om dig. Och tro inte att jag blir sur eller så, jag tycker bara det här är väldigt komiskt och roande numera. Det verkar snarare som om det är du som är rädd för något, med din censuriver. =)
Jag såg även att du har låst tråden som togs upp om min avstängning under "svarta listan", utan någon förklaring. Ännu ett tecken på att du är rädd för alla som säger emot dig? =) Blev väl för många som yttryckte sitt missnöje med dig, så du gör allt för att bunta ihop med med Nux och anklaga mig för att vara likadan. Återigen, det säger mer om dig än om mig. =)
Och återigen så måste jag säga att det är väldigt synd att du har mördat Flashbacks forum. Buzz.bazooka är mer radikalt än vad du har gjort det här stället till.
Mr Testher, gör du alltid ALLT som admin säger åt dig?
Håller med BOozer, brunast tunga vinner.
Vore det inte lite komiskt om ALLA som har yttrat sin åsikt till mitt försvar (eller bara i största allmänhet har ifrågasatt dessa nya fascistfasoner) tidigare skulle göra detsamma här nu, innan tråden låses (eller i annan tråd) så att admin skulle få banna alla? Så kan han sitta där sedan med sina få lunarstormare och rövslickare i sitt forum och gulla. hehe
Återigen, tack för mig.
/Thompa
Ps. Jag förväntar mig inget seriöst svar utav admin på det här, iochmed att han inte har något seriöst att komma med. Det enda jag räknar med är en låst tråd, ett raderat inlägg och en frånvaro av admin (eller ett ytterst moget svar i stil med "snoris" eller att allt han inte tycker om är "trams" hehe. Skulle bara ha varit roligt att se vilka av mina tidigare 1200 inlägg som gjorde att majoriteten klassificerades som "trams", och att alla andra användares åsikter inte spelade någon roll. =) Ds.