Nr jag ska installera om mac os leopard s funkar det helt enkelt inte. Nr jag ska stta in skiva 2 fungerar det inte efter ett tag och har kommit fram till att det r skivan som r repig.
Finns det ngra andra lsningar fr att installera om?
Nr jag ska installera om mac os leopard s funkar det helt enkelt inte. Nr jag ska stta in skiva 2 fungerar det inte efter ett tag och har kommit fram till att det r skivan som r repig.
Mvh
Har fr mig att det finns installations skivor att ladda ner. Om det nu skulle vara s att den ena inte fungerar.
Mvh
Ladda ner installationsskivan som du tror r trasig och frsk igen.
Jag var ju dum nog att radera hela hrddisken och nu gr det inte att starta datorn pga att installations skivan inte fungerar. Snackade med apple support, och ngon krring dr sa att jag var tvungen att kpa en ny installations cd fr 1000:-.
Frga:
Om jag laddar ner leopard via torrent, fungerar det lika bra som en kta version? Vilka ska jag ladda ner? lnk?
Jag trodde nmnligen inte att att det gick att ladda ner Leopard via torrent s jag blev lite frvnad nr ni sa att jag skulle ladda torrent.
Jag var ju dum nog att radera hela hrddisken och nu gr det inte att starta datorn pga att installations skivan inte fungerar. Snackade med apple support, och ngon krring dr sa att jag var tvungen att kpa en ny installations cd fr 1000:-.
Frga:
Om jag laddar ner leopard via torrent, fungerar det lika bra som en kta version? Vilka ska jag ladda ner? lnk?
Jag trodde nmnligen inte att att det gick att ladda ner Leopard via torrent s jag blev lite frvnad nr ni sa att jag skulle ladda torrent.
Tacksam fr hjlp!
Mvh
Ass, allt finns ju att ladda ner som torrent. Leopard vill inte heller ha ngot serienummer s det r bara att kra..
Hr har du en retail med iLife http://thepiratebay.org/torrent/4832...cludes_iLife__
Du behver en DL skiva fr att brnna den..
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!