Jag är inte helt säker, men mycket tyder på att det kvinnliga offret vid skottlossningen i Gamla Stan är ingen mindre än den smått legendariska Kajsa-Lotta. Både för och efternamn stämmer och så vitt jag kan bedöma, så stämmer även åldern.
Hon har under många år, medvetet hållt en extremt låg profil, men nu verkar det som hon återigen, ofrivilligt hamnat i rampljuset igen.
Jag är inte helt säker, men mycket tyder på att det kvinnliga offret vid skottlossningen i Gamla Stan är ingen mindre än den smått legendariska Kajsa-Lotta. Både för och efternamn stämmer och så vitt jag kan bedöma, så stämmer även åldern.
Hon har under många år, medvetet hållt en extremt låg profil, men nu verkar det som hon återigen, ofrivilligt hamnat i rampljuset igen.
Offret heter onekligen Kajsa "Lotta" Vestermark. I den stora tråden kallas hon av någon för "golddigger". Finns det ingen bild på henne? I så fall borde det vara lätt att se om det är den Kajsa-Lotta. Hennes söta fräkniga nuna kan man ju inte ta miste på.
Senast redigerad av SilverTip 2009-04-26 kl. 11:05.
Men nog är det ovanligt att porrskådisar har ett skådisnamn nära sitt eget? Speciellt förr i tiden. Kajsa Lotta heter nog inget av dessa namn i verkligheten tror jag. Men vi får väl se om nån har säker källa.
Offret förefaller vara en av dessa så ovanliga hjältar då hon verkar ha skyddat sin man med sin egen kropp. KL ger ju också ett sympatiskt intryck i filmerna, måste jag säga.
Det var inte hon som knivade den där gubben för ett par år sen va? Kommer ni ihåg den storyn? En direktör som hade en "porrskådis" som älskarinna och hittades bunden och knivhuggen i sin lya? Tjejen som åkte dit på det hade i alla fall stort rött krulligt hår och sen såg man aldrig Kajsa-Lotta igen. Nån som vet mer?
Offret förefaller vara en av dessa så ovanliga hjältar då hon verkar ha skyddat sin man med sin egen kropp. KL ger ju också ett sympatiskt intryck i filmerna, måste jag säga.