Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-28, 09:08
Medlem
Soppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feitan
Ja det va jävligt fittit.

Fittit, vad är det för ord?
Antar att du syftar på det kvinnliga könsorganet fitta.
Vad har det med diskussionen att göra?
Citera
2009-04-28, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soppa
Fittit, vad är det för ord?
Antar att du syftar på det kvinnliga könsorganet fitta.
Vad har det med diskussionen att göra?
Det kan betyda dåligt , förjävligt etc. Om du vill leka språkpolis så finns ett forum för sånt.
Citera
2009-05-20, 22:56
Medlem
Varför lägger ni ens ut info om honom? Tråkig och dålig stil enligt mig, man måste väl få behålla lite av sin integritet, kanske borde tänka på de som står honom nära.

Och nej, han "brukar" inte göra sådant, och vad jag hört så hade han inte ens en egen kniv på sig.
Citera
2009-05-20, 23:43
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMorgonHerrn.
Gärningsmannen är född 91 och är annars en normalt funtad kille. Tråkigt det som skett.

Knappast, hörrödu... en feg liten skithorunge, som inte fattar bättre än att ta med kniv ut. Lås in sattyget!

Vilken jävla tur att de klarade sig hyfsat, vill inte ha fler onödiga mord ute, UPPFATTAT?!
Lär Dante nu en jävla läxa, och kanske han får smaka stor-casanova i baken inside ett tag nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Siffror
Varför lägger ni ens ut info om honom? Tråkig och dålig stil enligt mig, man måste väl få behålla lite av sin integritet, kanske borde tänka på de som står honom nära.

Och nej, han "brukar" inte göra sådant, och vad jag hört så hade han inte ens en egen kniv på sig.

Varför i helvete ska vi värna om hans jävla "integritet" - tycker DU att Dante värnade fint om andras?? Häng ut de jävlarna så mycket det bara går, så kanske någon promille inser att de förstör för sina nära oxå och inte bara för andra och i viss grad för sig själva (de som fattar det)...
Senast redigerad av Razzle 2009-05-21 kl. 00:02. Anledning: tillägg
Citera
2009-07-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle

Varför i helvete ska vi värna om hans jävla "integritet" - tycker DU att Dante värnade fint om andras?? Häng ut de jävlarna så mycket det bara går, så kanske någon promille inser att de förstör för sina nära oxå och inte bara för andra och i viss grad för sig själva (de som fattar det)...

Exakt, hur gick för knivtuffingen nu då? Blev det ett par månaders lövkrattning månne?
Citera
2009-07-02, 11:28
Medlem
Oj där ser man, ovanligt att läsa en tråd och faktiskt veta vem GM är. Jag undrar också hur det gått, har det varit rättegång än?
Citera
2009-07-20, 08:41
Medlem
across avatar
Nu har han åtalats:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=507020
Citera
2009-07-20, 12:29
Bannlyst
Undra vilken del av hjärnan idioter saknar som slåss med kniv
Citera
2009-07-20, 14:22
Medlem
När blodprov tas på honom två dagar efter knivskärningen har han spår av kokain som han ska ha tagit en-två dagar före bråket. Det ska alltså vara minst tre dagar sen han tog kokset...
Tro det den som vill...
Har aldrig hört att spår av kokain ska kunna va kvar så länge.....
Citera
2009-07-20, 14:25
Bannlyst
Svartskalle?
Citera
2009-07-20, 17:26
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Svartskalle?

Han heter Sjöstrand i efternamn låter ganska svenskt, fast det är klart han kan ju vara en så kallad svartskalle ändå.
Citera
2009-07-22, 13:46
Medlem
Hade ni vetat vad som hänt så kanske någon av er hade förstått. Tänk på de som står honom nära säger jag bara, och att hänga ut någon, spelar väl fan ingen roll vem det är, det gör man bara inte! Vem fan bryr sig om kokainet ens, det är en stor del i Göteborg som sysslar med värre saker än så. Var jag han så hade jag gjort samma sak.

För att göra det enkelt: jag hugger hellre än att bli huggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in