Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-04-24, 23:16
Medlem
Tja!

Jag höll på att flytta omkring ikoner lite hit och dit och mitt i allt så lyckades jag ta bort terminalen. Och nu hittar jag den inte, har provat att söka efter den men inte äns sök funktionen hittar den

Hur installerar/fixar jag tillbaka den?
Citera
2009-04-24, 23:35
Medlem
flipper1446s avatar
http://www.charlessoft.com/
Citera
2009-04-24, 23:44
Medlem
Hittade det också efter en lite grundligare sökning. Men tack
Problem solved!
Ifall någon annan slarvar som jag så installera pacifist från ovanstående länk och extrahera terminal.app från systemåterställningsskivan.
Citera
2009-04-25, 12:32
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimkaa
Hittade det också efter en lite grundligare sökning. Men tack
Problem solved!
Ifall någon annan slarvar som jag så installera pacifist från ovanstående länk och extrahera terminal.app från systemåterställningsskivan.
... eller plocka den från en kompis. Förvånansvärt ofta funkar det att bara sno Valfritt_appleprogram.app och lägga där det hör hemma.
Citera
2009-04-25, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
... eller plocka den från en kompis. Förvånansvärt ofta funkar det att bara sno Valfritt_appleprogram.app och lägga där det hör hemma.
Det är ju för att programmen oftast består av en mapp som heter applikationsnamn.app där allting finns utom en personlig inställningsfil. Väldigt smidigt faktiskt!
Citera
2009-04-25, 18:22
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
Det är ju för att programmen oftast består av en mapp som heter applikationsnamn.app där allting finns utom en personlig inställningsfil. Väldigt smidigt faktiskt!
Vadd menar du att man slipper trycka NEXT NEXT YES NEXT YES EXIT, och när man avinstallerar så slipper man NEXT YES NEXT och 100 nycklar som ligger och skräpar i registret
Citera
2009-04-25, 23:01
Medlem
Meciraes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Vadd menar du att man slipper trycka NEXT NEXT YES NEXT YES EXIT, och när man avinstallerar så slipper man NEXT YES NEXT och 100 nycklar som ligger och skräpar i registret
Passa dig! Det kan bli Mac vs Pc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in