hade du skrivit det där med caps hade jag skrattat iaf
Det handlar inte om att se, det handlar om det obetalbara ljudet av ett fladdrande papegojnäbbsanus parat med att man ser fönvinden fladdra i recipientens hår
Nä, det känns som slöseri med tid, kanske om man skulle plugga igen när hon tror att det ska gå..
Naturligtvis är det slöseri med tid, men det är tid väl värd att spendera. Om man inte skrattar så man gråter då och då med sin partner i sängen så har man inte levat. Mycket seriös här.
Det handlar inte om att se, det handlar om det obetalbara ljudet av ett fladdrande papegojnäbbsanus parat med att man ser fönvinden fladdra i recipientens hår
Pretentiöst och banalt, känns som om det var 20 år sedan det var kul. Det var det nog också, visst kan man ta humor. Men detta är inte humor utan mer en sorts sorglig fortsättning på stimulans för människor som inte tror att tjejer fiser?
Pretentiöst och banalt, känns som om det var 20 år sedan det var kul. Det var det nog också, visst kan man ta humor. Men detta är inte humor utan mer en sorts sorglig fortsättning på stimulans för människor som inte tror att tjejer fiser?
Jag håller med dig vad avser de som blir sexuellt upphetsade av detta, nu debaterar jag humorfaktorn i att stå bredbent och vinglande över sin partners ansikte medan man försöker tvinga fram en fis som bara vägrar komma för dumt nog åt man inte bruna bönor med fläsk som romantisk middag. Du tänker sexvärde, jag tänker dålig humor.
Jag håller med dig vad avser de som blir sexuellt upphetsade av detta, nu debaterar jag humorfaktorn i att stå bredbent och vinglande över sin partners ansikte medan man försöker tvinga fram en fis som bara vägrar komma för dumt nog åt man inte bruna bönor med fläsk som romantisk middag. Du tänker sexvärde, jag tänker dålig humor.
Det är av humorn man dömer ett samhälle...
har ingen sagt det tidigare så vet ni att Lemasive var först..
Erotiken är att det är en sexig och snygg tjej som med sin kroppsdel som är mest "tabu" av alla, att hon bestämmer sig för att fjärta på eller i ansiktet på en.
Det är nog förnedring, tabu, upplevelse och kvinnokroppen som är tändande.
Om jag tänder på tjejer som fjärtar? Det vidhålls osagt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!