2009-04-24, 19:40
Medlem
Draedons avatar
Finns det något skönare än att glida runt i ett par flipflops på sommaren? Tveksamt.
Så här är tråden alla har väntat på, den stora tråden om flipflops!

Använder ni flipflops? Märke/modell? Är själv på jakt efter ett par nya. Har ett par från Billabong som har varit mig trogna två sommrar, men nu är dom lite väl sunkiga och bör bytas ut.

Flipflop-människor, unite!
Citera
2009-04-24, 19:45
Medlem
DeusSanctis avatar
De ser ju så sköna ut, men utan överdrift börjar det pissblöda mellan mina tår om jag går med sådana skor mer än fem minuter. Får man kanske förhårdnader mellan tårna efter frekvent användande av dessa skor?
Citera
2009-04-24, 19:47
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
De ser ju så sköna ut, men utan överdrift börjar det pissblöda mellan mina tår om jag går med sådana skor mer än fem minuter. Får man kanske förhårdnader mellan tårna efter frekvent användande av dessa skor?

Ja den första veckan med flipflops är lite smärtsam, man måste härda huden mellan tårna.
Citera
2009-04-24, 19:47
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti

Jag blöder inte mellan tårna men får vääääldigt ont mellan dom utan att överdriva, iof har jag aldrig haft några med kvalitét kanske. Har ni några billiga och sköna som tips kanske ?
Citera
2009-04-24, 19:53
Medlem
Draedons avatar
Här fanns en del: http://www.uppercut.se/default.asp?page=products&prodtype=1&modeltype=58

Nu ska det flipflopshoppas!
Citera
2009-04-24, 19:58
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Här fanns en del: http://www.uppercut.se/default.asp?page=products&prodtype=1&modeltype=58

Nu ska det flipflopshoppas!

hahahaha vilka jävla B flipflops jag använt måste jag säga
Vet inte hur jag ska förklara men på dom där är det "rundad" grej som man har mellan tårna, på dom jag haft är det bara rakt avlångt och smalt ner, vet inte hur jag ska förklara men någon kanske fattar
Citera
2009-04-24, 20:01
Bannlyst
ja hatar alla flipflops!

så jävla osköna att det inte finns. har haft flera stycken men börjar jämt "blöda" mellan tårna alternativt köttet slits upp!

hata flipflops!
Citera
2009-04-24, 20:53
Medlem
Måste också ställa mig tveksam till flipflops.. Ska man ha sandaler så är det Birkenstock som gäller
Citera
2009-04-24, 23:48
Medlem
Herr_Oins avatar
Vid enstaka tillfällen hoppar jag i mina gamla RaRe med leoparddetaljer i sammet.

Flipflops är ju skönt på stranden, i övrigt så...nej.
Citera
2009-04-25, 01:31
Medlem
Patiences avatar
Denna säsong blir det ena från quicksilver. Sammet och tyg i svart.

Väntar på värmen
Citera
2009-04-25, 01:34
Medlem
leuchdiodens avatar
De senaste 2 somrarna har jag gått o flipflop men dom är slängda.. Första dagarna var dom lite obekväma men sen när man väl gott in dom så var dom riktigt sköna, inga problem med skavsår mellan tårna eller något.
Hade ett par i stil med dessa och dom är skönare mellan tårna än alla dom med någon gummi historia

http://www.uppercut.se/default.asp?page=product&productnumber=UPQUSL153C2 00&categoryid=&pagenr=2&productsperpage=16&search= &modeltype=58&orderby=2&frompage=products

Till sommaren får det dock bli något åt detta hållet
http://www.dinsko.se/Herr/Modeller/Skor-casual.aspx?art=242374
Citera
2009-04-25, 01:36
Medlem
playmates avatar
Fan vad jag hatar flipflops och människor som använder dessa hemska skor. Hur fan kan man tycka att det är bekvämt? Sen att de är fula som satan är ju inte bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in