hejsan det är så att jag vill stänga av datorn men varje gång jag gör det så stannar den bara vid : Windows Avslutar... sen stannar den bara och är tvungen att stänga den själv genom att hålla in knappen som man sätter igång datorn
någon som vet varför detta händer? har precis formaterat om datorn och samma skit händer!
Jag har ett liknande problem. Fast det är när jag bootar XP. Men jag tror felet ligger i att jag har använt nLite och gjort om XP. Det tar inga tider att komma in i XP, men jag får vänta nån minut innan alla program på systray startar.
Vista tar inga tider på sig alls även att jag har fler program som måste starta i Vista. Så det är ju inte min dator som är problemet.
Så efter allt detta skrivande så ställer jag min fråga...
Har du använt nLite eller liknande program och gjort om ditt operativ?
Jag har ett liknande problem. Fast det är när jag bootar XP. Men jag tror felet ligger i att jag har använt nLite och gjort om XP. Det tar inga tider att komma in i XP, men jag får vänta nån minut innan alla program på systray startar.
Vista tar inga tider på sig alls även att jag har fler program som måste starta i Vista. Så det är ju inte min dator som är problemet.
Så efter allt detta skrivande så ställer jag min fråga...
Har du använt nLite eller liknande program och gjort om ditt operativ?
Kolla din autostart via msconfig, du kanske har mkt skit där
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!