2009-04-24, 13:07
Medlem
Superfoxs avatar
Såg en sån sak på gymmet, det var en kille runt 17-18år som hade glömt sina nike strumpor hemma, då till min stora förvåning tog han upp plånboken och började tugga på en kondom. Tur att det inte var snygga tjejer på gymmet just då.
2009-04-24, 13:14
Medlem
Tinnituss avatar
Jag har tuggat strumpor rätt länge, oftast 3 stkn 12x3, eller supersettat med raggsockor eller intersport, som någon nämnde tidigare.

Har på senare tiden funderat på att gå över till basövningen käklyft men är lite orolig för tekniken och genomförandet, och skaderisken om man inte genomför lyften med strikt form.

Ska prata med min tränare på måndag och höra vad han har att säga.
Han vann distriktsmästerskapet i käklyft iaf, på 82 kilo. (med tandskydd, dräkt och dragremmar).
2009-04-24, 13:15
Medlem
TheOtherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinnitus
Jag har tuggat strumpor rätt länge, oftast 3 stkn 12x3, eller supersettat med raggsockor eller intersport, som någon nämnde tidigare.

Har på senare tiden funderat på att gå över till basövningen käklyft men är lite orolig för tekniken och genomförandet, och skaderisken om man inte genomför lyften med strikt form.

Han vann distriktsmästerskapet i käklyft iaf, på 82 kilo. (med tandskydd, dräkt och dragremmar).

hahahha jag garvar fan ihjäl mig asså
2009-04-24, 13:29
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
Jag käkar taggtråd. Musklerna blir uthålligare då.
2009-04-24, 13:32
Medlem
Madsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinnitus

Å herregud förjävla roligt hahahaha
2009-04-24, 13:33
Medlem
Jag brukade träna genom att köra intensiva pass med en kofta. Men sen skadade jag mig och nu har sjukgymnasten rekommenderat strumpbyxor.
2009-04-24, 13:35
Medlem
tältpinnes avatar
Allt som hitintills har skrivits är satans lögner, trist när man medvetet lurar andra till att träna fel. Jag tycker att du ska börja med att tugga iskuber, när du så småningom känner dig redo så kan du köpa en riktig käktränare.
2009-04-24, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Allt som hitintills har skrivits är satans lögner, trist när man medvetet lurar andra till att träna fel. Jag tycker att du ska börja med att tugga iskuber, när du så småningom känner dig redo så kan du köpa en riktig käktränare.

Du är lika trångsynt som folk som säger att man inte stark förens man bänkar 200% av sin kv. Alla måste börja någonstans och InterSport strumpor är en alldeles ypperlig start, så tråkigt med sånna som du...
2009-04-24, 13:42
Medlem
TheOtherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne

Jag fick mina första intersportstrumpor när jag var 7 bast och har kört sen dess, sedan är farsan svenska mästare -87, -96 och -00 i tugg med raggsockor (1,2 kilo garn fördelat på 4 sockor, 2st på varje sidan) sedan kör morsan också, hon har dock aldrig tävlat men tror hon reppar på 3 nikestrumpor plus en 1,5 liters-petflaska. Så kom inte och säg att jag inte vet hur man ska träna. TS du kan skicka pm om du vill ha farsans träningsschema från -00 när han vann senast, men tänk på att Rom inte byggdes på en dag!
2009-04-24, 13:49
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOthers
Jag fick mina första intersportstrumpor när jag var 7 bast och har kört sen dess, sedan är farsan svenska mästare -87, -96 och -00 i tugg med raggsockor (1,2 kilo garn fördelat på 4 sockor, 2st på varje sidan) sedan kör morsan också, hon har dock aldrig tävlat men tror hon reppar på 3 nikestrumpor plus en 1,5 liters-petflaska. Så kom inte och säg att jag inte vet hur man ska träna. TS du kan skicka pm om du vill ha farsans träningsschema från -00 när han vann senast, men tänk på att Rom inte byggdes på en dag!

Är det ingen annan som brukar lägga in en extra socka när en het brud går förbi. Det var så jag träffade min sambo.
2009-04-24, 13:51
Medlem
hurfans avatar
Ni kan börja snacka när ni kommer upp på min kaliber som just nu ligger på dubbla stålhättor. Det gör ont i tänderna men vafan? NO PAIN NO GAIN!
2009-04-24, 13:54
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurfan
Ni kan börja snacka när ni kommer upp på min kaliber som just nu ligger på dubbla stålhättor. Det gör ont i tänderna men vafan? NO PAIN NO GAIN!
haha <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in