Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-04-24, 14:46
Medlem
milton76s avatar
Klippte av mitt långa hår för ca en månad sedan. Klippte en fransk page (tror jag den heter iaf) som är längre fram och lite uppklippt i nacken, lugg till brynen.

Det är det bästa jag har gjort på länge. Riktigt fint när man plattar luggen och låter resten vara lockigt ...

Klipp, tycker jag! Skulle du absolut inte trivas så växer det ut snabbt, plus att det finns hårförlängning.
Citera
2009-04-24, 14:48
Medlem
Krests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Äh, det stämmer inte. Har en tjej bra benstruktur och ett fint ansikte så passar hon i kort hår. Men jag är ju tjej så min åsikt kanske inte räknas.
Jag håller med dig att det kan se bra ut. Inget tvivel om den saken. Däremot har jag aldrig känt mig attraherad av en korthårig tjej. Det går bara inte.
Citera
2009-04-24, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Klippte av mitt långa hår för ca en månad sedan. Klippte en fransk page (tror jag den heter iaf) som är längre fram och lite uppklippt i nacken, lugg till brynen.

Det är det bästa jag har gjort på länge. Riktigt fint när man plattar luggen och låter resten vara lockigt ...

Klipp, tycker jag! Skulle du absolut inte trivas så växer det ut snabbt, plus att det finns hårförlängning.

Jag tror på Kojaks teori, ni som blir uppmanade att klippa er blir det av den simpla anledningen att ni ska bli mindre snygga, så att era kvinnliga bekanta kan sola i er styggelse till frisyr.
Citera
2009-04-24, 14:51
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
Jag tror på Kojaks teori, ni som blir uppmanade att klippa er blir det av den simpla anledningen att ni ska bli mindre snygga, så att era kvinnliga bekanta kan sola i er styggelse till frisyr.

Jag fattade det beslutet helt själv faktiskt ... imponerande, jag vet ...
Citera
Medlem
beror på, är från person till person!
Citera
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du tror att du är något sorts svar till hur verkligheten ser ut genom att spela känslig, helt ärlig är det såhär du raggar fitta på forum?

Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
Själv börjar jag lessna rejält på er trastnackar som väljer att klappa dessa vilseledda kvinnor medhårs med förhoppningen att få ett pittyfuck, men för all del.

Intressant. Så en kille kan inte ha feministiska åsikter, stödja genusteorier utan att ha baktankar?
Nej, jag behöver inte få nått slags "pittyfuck" eftersom jag har flickvän. Och om jag inte hade haft flickvän hade jag inte sysslat med sådant heller, tvärtom vill jag visa att världen är mer heterogen än vad vissa tror och att alla killar/män inte är likadana och tycker likadant. Eftersom jag är hundraprocent säker på att alla (kvinnor som män) vinner på feminism, genusvetenskap och jämnställdhet. Och att jag vill visa att många killar helt har fått en snedvriden syn på vad feminism är för något. Och tror att det är ett hot mot mannen. Vilket är helt sjukt.

Nu är detta jävligt off topic. Men på ett sätt är det rätt talande för hur delar av samhället ser ut. Att endel direkt börjar snacka om feminister, kommunister och annat (i negativa ordalag) när man tar upp en så världslig sak som tjejer med kort hår.

Nu tycker jag dock att vi lämnar den diskussionen och koncentrerar oss på vad ts ville åt.
och jag tycker personligen att hon ska köra på att klippa sig kort eftersom folk runtomkring henne tydligen säger att hon passar i det.
Citera
2009-04-24, 14:52
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Jag är helt säker på att du passar MYCKET bättre i långt hår även om du nog inte ser helt konstig ut i kort. MEN dina tjejkompisar blir per automatik mycket snyggare än dig om du klipper dig. Varför tror du dom hetsar så?

Har du hört någon tjej säga till sin kompis att "du är tjock och behöver gå ner i vikt, då kommer du se bättre ut". Nej precis, istället säger dom "Neeej du är så fin som du är, mer att älska helt enkelt, och vill en killa bara ha dig för din kropp vad är det för kille!?" - Pang, så slapp "kompisen" som sa det hela inte oroa sig lika mycket över sin egen vikt.

Haha! Vilket jävla skitsnack!!
Citera
2009-04-24, 14:57
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Jag är helt säker på att du passar MYCKET bättre i långt hår även om du nog inte ser helt konstig ut i kort. MEN dina tjejkompisar blir per automatik mycket snyggare än dig om du klipper dig. Varför tror du dom hetsar så?

Har du hört någon tjej säga till sin kompis att "du är tjock och behöver gå ner i vikt, då kommer du se bättre ut". Nej precis, istället säger dom "Neeej du är så fin som du är, mer att älska helt enkelt, och vill en killa bara ha dig för din kropp vad är det för kille!?" - Pang, så slapp "kompisen" som sa det hela inte oroa sig lika mycket över sin egen vikt.

Du kan inte ha det lätt om du tror att det går till såhär ...

men okej, hur långt är långt hår? Hur kort får det vara för att man ska bli godkänd?
Citera
2009-04-24, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Haha! Vilket jävla skitsnack!!

Din flickvän rakar sig inte va?

ONT: Jag anser att kvinnor ska ha långt hår av den simpla anledningen att det är kvinnligt.

Kort hår på en kvinna är, överraskande nog, inte kvinnligt.
Men ja, feminismen.. lite manlighet på er har väl aldrig skadat?

Citat:
men okej, hur långt är långt hår? Hur kort får det vara för att man ska bli godkänd?

Ner till axlarna, minst.
Citera
2009-04-24, 15:05
Medlem
RödaOrms avatar
själv är jag inte så förtjust i mainstreamflickor med långt hår

då tar jag hellre ngn av de här vilken dag som helst

snygga tjejer från badboll:

HTML-kod:
 http://www.badboll.nu/usergallery/3/3718/photo/{3718-7389032f3cc18311d11862cfa0fa9de1}.jpg

HTML-kod:
 http://www.badboll.nu/usergallery/46/46488/photo/%7B46488-80c756966c46865be5f080ddf738f76f%7D.jpg

HTML-kod:
http://www.badboll.nu/usergallery/20/20685/photo/%7B20685-b9357dafce951c8d780b46b92f0c6c0c%7D.jpg

HTML-kod:
http://www.badboll.nu/usergallery/75/75698/photo/%7B75698-7fd4dee4ad1330d0934b53d65b34f057%7D.jpg
Citera
2009-04-24, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RödaOrm
själv är jag inte så förtjust i mainstreamflickor med långt hår

då tar jag hellre ngn av de här vilken dag som helst

snygga tjejer från badboll:

Då måste jag bara fråga, tycker du ärligt talat att den här bruden är snygg?
http://www.badboll.nu/usergallery/20/20685/photo/%7B20685-b9357dafce951c8d780b46b92f0c6c0c%7D.jpg

Jag tyckte hon liknande en rysk spjutkastare.
Citera
2009-04-24, 15:18
Medlem
skotittares avatar
Bevis på att kort hår på tjejer kan vara helt otroligt fint.

http://www.new-noise.net/media/aa117f6c/Bergstrom.jpg

http://musicremedy.com/webfiles/artists/ElPerroDelMar/ElPerroDelMar-03-big.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in