Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du tror att du är något sorts svar till hur verkligheten ser ut genom att spela känslig, helt ärlig är det såhär du raggar fitta på forum?
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
Själv börjar jag lessna rejält på er trastnackar som väljer att klappa dessa vilseledda kvinnor medhårs med förhoppningen att få ett pittyfuck, men för all del.
Intressant. Så en kille kan inte ha feministiska åsikter, stödja genusteorier utan att ha baktankar?
Nej, jag behöver inte få nått slags "pittyfuck" eftersom jag har flickvän. Och om jag inte hade haft flickvän hade jag inte sysslat med sådant heller, tvärtom vill jag visa att världen är mer heterogen än vad vissa tror och att alla killar/män inte är likadana och tycker likadant. Eftersom jag är hundraprocent säker på att alla (kvinnor som män) vinner på feminism, genusvetenskap och jämnställdhet. Och att jag vill visa att många killar helt har fått en snedvriden syn på vad feminism är för något. Och tror att det är ett hot mot mannen. Vilket är helt sjukt.
Nu är detta jävligt off topic. Men på ett sätt är det rätt talande för hur delar av samhället ser ut. Att endel direkt börjar snacka om feminister, kommunister och annat (i negativa ordalag) när man tar upp en så världslig sak som tjejer med kort hår.
Nu tycker jag dock att vi lämnar den diskussionen och koncentrerar oss på vad ts ville åt.
och jag tycker personligen att hon ska köra på att klippa sig kort eftersom folk runtomkring henne tydligen säger att hon passar i det.