Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-04-24, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
Så du menar du köper hellre en vidrigt ful tröja än en riktigt snygg tröja?

Då har jag gjort en värdering åt andra hållet eller hur, förstår du inte eller vill du vara tjurskallig skitunge?
Citera
2009-04-24, 14:27
Medlem
skotittares avatar
Det är självklart individuellt och alla människor passar inte i alla sorters frisyrer. Vissa personer kanske inte passar i kortare hårt men rent generellt sett brukar jag personligen föredra tjejer med kort hår. Ansiktet kommer fram mer och som du säger ser man oftast lite tuffare ut. Jag brukar gilla det.
Citera
2009-04-24, 14:28
Medlem
BallaLinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Då har jag gjort en värdering åt andra hållet eller hur, förstår du inte eller vill du vara tjurskallig skitunge?

Hehe jag vill retas....
Citera
2009-04-24, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det är självklart individuellt och alla människor passar inte i alla sorters frisyrer. Vissa personer kanske inte passar i kortare hårt men rent generellt sett brukar jag personligen föredra tjejer med kort hår. Ansiktet kommer fram mer och som du säger ser man oftast lite tuffare ut. Jag brukar gilla det.

Då kommer ju den uppenbara följdfrågan; gillar du att bli dominerad?
Citera
2009-04-24, 14:33
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
Då kommer ju den uppenbara följdfrågan; gillar du att bli dominerad?

Du vet att allt inte här i världen inte är kopplat till sex.

och sedan för att vara off topic så börjar jag bli så jävla trött på alla töntiga feministhatarmän på det är stället. Jag undrar vad det är ni är rädda för egentlign...
Citera
2009-04-24, 14:33
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag gillar kort hår, men som sagt är det inte alla som passar i det. Men om du känner dig bekväm i kort, så kör på det. Det växer ju alltid ut i värsta fall.
Citera
2009-04-24, 14:34
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:

och sedan för att vara off topic så börjar jag bli så jävla trött på alla töntiga feministhatarmän på det är stället. Jag undrar vad det är ni är rädda för egentlign...

Kvinnor....
Citera
2009-04-24, 14:37
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Kvinnor....

Jo, Jag har förstått det.

Tyvärr vet jag inte om de stackarna (pojkarna alltså) har förstått det själva.
Citera
2009-04-24, 14:38
Bannlyst
Citat:
Jo, Jag har förstått det.

Tyvärr vet jag inte om de stackarna (pojkarna alltså) har förstått det själva.

Du tror att du är något sorts svar till hur verkligheten ser ut genom att spela känslig, helt ärlig är det såhär du raggar fitta på forum?
Citera
2009-04-24, 14:40
Bannlyst
Citat:

Själv börjar jag lessna rejält på er trastnackar som väljer att klappa dessa vilseledda kvinnor medhårs med förhoppningen att få ett pittyfuck, men för all del.
Citera
2009-04-24, 14:40
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Jag har aldrig varit och kommer aldrig vara rädd för en feminists åsikter.
Däremot är jag rädd för dom rent fysiskt. Men det är en annan femma.

Men varför jag hatar feminister och vad dom står för är väldigt enkelt.

Deras tillvägagångssätt för att nå det dom kallar jämnställdhet är helt åt helvete.
Citera
2009-04-24, 14:43
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
Jag undrar vad ni killar tycker om tjejer med kortklippt frisyr. Inte page eller halvlångt alltså, utan kort i nacken o varierat framtill. En kortfrisyr kan ju vara ruffsig, slät o perfekt, längre framtill men huvudsak kort i nacken.

Jag har själv långt hår men har haft mycket kort o ALLA säger att jag passar så bra idet, får ett tuffare utseende, vilket jag tycker själv oxå.

Så vad tycker ni?
Skriv gärna din ålder oxå iom att jag anar att yngre killar gillar långt hår på tjejer o de som gillar kort hår ligger mest på 30+? Har jag fel?

Jag är helt säker på att du passar MYCKET bättre i långt hår även om du nog inte ser helt konstig ut i kort. MEN dina tjejkompisar blir per automatik mycket snyggare än dig om du klipper dig. Varför tror du dom hetsar så?

Har du hört någon tjej säga till sin kompis att "du är tjock och behöver gå ner i vikt, då kommer du se bättre ut". Nej precis, istället säger dom "Neeej du är så fin som du är, mer att älska helt enkelt, och vill en killa bara ha dig för din kropp vad är det för kille!?" - Pang, så slapp "kompisen" som sa det hela inte oroa sig lika mycket över sin egen vikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in