Citat:
Ursprungligen postat av Lamholt
Jag har på senare tid kollat in mycket material kring 9/11 och allt känns som på tok för mycket slump och tur för de 19 kaparna. Jag har svårt att tro att 19 kameljockeys lyckas kapa 4 flygplan, varav 3 av flygplanen lyckas träffa sina mål utan att USAF lyfter ett finger och det fjärde planet kraschar av passagerarnas insats. 2 skyskrapor träffas av flygplanen och 3(!) skyskrapor blir pulveriserade, de rasar inte, de välter inte. Det mest logiska för mig skulle vara att toppen av WTC-tornen skulle välta loss och en större del av tornen skulle förbli ståendes. Istället blir det något som väldigt många anser vara kontrollerade rivningar. Att ett torn hade pulveriserats kan jag gå med på men att 3 torn rasar rakt ner är bara för mycket.
Gällande planet som träffade pentagon så var det ju en himla tur (sarkasm inserted) att planet träffade den mest värdelösa sidan av pentagon och detta genomfördes alltså av en pilot som knappt kunde flyga ett litet cessna-plan.
Allt pekar på antingen att allt var planerat av USA själva eller så hade de 19 kaparna världens största tur som lyckas kapa 4 flygplan utan att någon åtgärd genomförs från NORAD/USAF.
Det blev helt enkelt för mycket ödeläggelse för att jag ska tro på det USA´s regering säger.
Vid Lennart Hylands heliga delirier vilka korkade djävla små källardvällarrasister som tillåts förorena internet! Mohammed Atta läste stadsplanering på Hamburgs Tekniska Universitet. Och nej, man kan inte sätta snedstreck mellan NORAD och USAF hur som helst. Och nej, ingendera av dom har varken plåtkoll eller speciellt snabb responstid om man jämför med New York (delstatens, asså) Air National Guard som var uppe i luften på ca fem minuter.
Med din logik så kan det omöjligen ha varit vanliga svenssons, ehuru vältränade, som övermannade kaparna ombord på Flight 93 utan USMC Navy SEAL Delta Force Ninjas som deltog i en fauuulseee flauuuugg-operation men som blev förrådda.