• 5
  • 6
2009-09-06, 21:13
Medlem
despots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Länk till "Skeeten"? ? =)

http://www.gents.se/products/veet-fo...orttagning.htm

finns att köpa på ställen som Kicks m.m
Citera
2009-09-07, 22:47
Medlem
ronnebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Jag rekommenderar att du trimmar dig istället. Visst, rakning kanske känns bra i 10 minuter men sedan kommer det att svida när du går osv.
Att trimma känns mycket bättre i längden och skaver inte.

WORD :S
Har en liten jobbig situation just nu faktiskt. Det hela började i slutet på förra veckan (några dagar sedan alltså) när jag efter en ovanligt lång tids utväxning insåg att det började likna min mammas gamla 80-tals frisyr mellan benen. Samtidigt vill jag ge min flickvän en lite trevligare uppsyn då det inte kan vara alltför hett med mer hår än snopp liksom Iallafall, jag tog fram mammas eminenta hårtrimer och slog mig ner på/över toan för att snabbt trimma till lilla Petters frisyr utan att behöva damsuga hela badrummet efteråt. Jag började i som vanligt försiktigt att trimma till paketet, men till min stora förtjusning inser jag hur kul det är att klippa hår med en hårtrimmer! Det är ju ungefär som att karva ut en gubbe ur lite lera eller tälja fram en smörkniv ur en vedkubbe, fantastiskt kul! Så min estetiska ådra sätter in och jag slutar inte trimma förrän jag till slut inte har något hår kvar skit! det ser förjävligt ut! lösning? raka sig! det kan ju vara kul att testa, lite exotiskt liksom En snabb manöver genom huset och vips står jag med raklödder runt hela mellanpartiet och hyveln i handen. Ett tu tre, skitfint! Jag kan knappt vänt tills jag får visa upp min stolthet för tjejen som mottager överraskningen med viss förtjusning

vi hoppar två dagar i tiden, till nu. Om 7 timmar skall jag fältlasta en pansarbandvagn 3 0 2 och ge mig ut på en veckas militärövningar i skogen. Detta skall jag göra med min helt rödprickiga balle (läs: området över ballen) som svider så att jag knappt kan gå rakt... Bara de senaste tre timmarna har jag smörjt in området tre gånger med handkräm och kronans hudsalva, inget verkar döda smärtan. Jag hoppas Petter inte är lika arg på mig imorgon som han varit idag, för då kommer jag minnas denna veckan av helt andra anledningar än befälen tänkt sig
Citera
2009-09-08, 04:04
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronneback
det började likna min mammas gamla 80-tals frisyr mellan benen.
Inte så bra betyg på din morsas frisyr .

Citat:
Ursprungligen postat av ronneback
min helt rödprickiga balle (läs: området över ballen) som svider så att jag knappt kan gå rakt..
Potatismjöl kan verka klådstillande och lindra sveda, tänk babypuder mot röda stjärtar. Torr hud - mindre sveda och mindre risk för svamp.
Citera
2010-08-08, 23:23
Medlem
yodawgs avatar
Har tidigare bara trimmat några gånger, men blev premiär för babypung nu i veckan Positivt bara, dicken blir verkligen större när busken är borta
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in