2009-07-23, 02:00
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaything
Veet, finns nu också en version just för män. Bara att smörja in, vänta tre minuter sen skölja av i duschen. Kliar och äcklar sig inte som när man rakat med hyvel.
Länk till "Skeeten"? ? =)
Citera
2009-07-23, 02:29
Medlem
Sticky Fingazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Har rakat mig under några veckors tid nu. Har inga problem med hudirritation eller andra saker, har bara kört direkt i duschen utan något mjukgörande under/efter. Får det dock aldrig helt babylent som jag vill ha det, blir alltid lite jobbig stubb kvar. Någon som har tips på hur jag får bort det effektivt? Jag använder just nu enångshyvlar.

Köp en Gilette fusion power med sån där vibbgrej bara o kör! Ett tips är ju att köpa extrablad med så du slipper raka ansiktet med samma blad
Citera
2009-07-23, 02:38
Citat:
Ursprungligen postat av Sticky Fingaz
Köp en Gilette fusion power med sån där vibbgrej bara o kör! Ett tips är ju att köpa extrablad med så du slipper raka ansiktet med samma blad

Har en sån och rakar ansiktet med och 2 blad kvar, får ta och köra den istället då Tack för tipset, tyckte först det kändes lite overkill med den men det kanske är det som gäller
Citera
2009-07-24, 01:46
Medlem
funktioners avatar
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip!!!

Skämt åsido, mycket schampoo/raklödder och medhårs så skall det nog gå bra!
Citera
2009-07-24, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Har rakat mig under några veckors tid nu. Har inga problem med hudirritation eller andra saker, har bara kört direkt i duschen utan något mjukgörande under/efter. Får det dock aldrig helt babylent som jag vill ha det, blir alltid lite jobbig stubb kvar. Någon som har tips på hur jag får bort det effektivt? Jag använder just nu enångshyvlar.

Vem vill ha det helt babylent då? Jag har gjort det några gånger och jag tycker det känns så jävla omanligt.

Undra om tjejerna vill att man ska se ut som en man eller en liten pojke där nere?
Citera
2009-07-24, 03:28
Medlem
Anvander min gamla Mach-3 hyvel var 2-3 dag mellan benen, annars borjar det klia som fan.
Tips- Raka medhars, visst blir det lite lenare om man rakar mothars men du slipper en massa fula finnar sen.
Citera
2009-07-24, 14:38
Medlem
bodyfitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Vem vill ha det helt babylent då? Jag har gjort det några gånger och jag tycker det känns så jävla omanligt.

Undra om tjejerna vill att man ska se ut som en man eller en liten pojke där nere?

Ärligt?? Föredrar en kille som är HELT rakad där nere. Man vill ju inte ha hans könshår mellan tänderna eller hitta några hårstrån mellan benen.....
Det är väl inte behåringen som gör mannen?
Citera
2009-07-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfitness
Ärligt?? Föredrar en kille som är HELT rakad där nere. Man vill ju inte ha hans könshår mellan tänderna eller hitta några hårstrån mellan benen.....
Det är väl inte behåringen som gör mannen?

Men jag menar såklart inte att man ska ha det så hårigt så att du kan få det i munnen. Jag menar mer att man har det lite trimmat. Då är det så kort så att du inte ens kan ta i det med fingrarna.

Och vad menar du med "hitta några hårstrån mellan benen"? Menar du att man inte får ha lite hårväxt på tex innelåren då eller?
Citera
2009-07-24, 19:21
Medlem
bodyfitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Men jag menar såklart inte att man ska ha det så hårigt så att du kan få det i munnen. Jag menar mer att man har det lite trimmat. Då är det så kort så att du inte ens kan ta i det med fingrarna.

Och vad menar du med "hitta några hårstrån mellan benen"? Menar du att man inte får ha lite hårväxt på tex innelåren då eller?

Ja, men då kan du väl ta bort det helt? Ja, men jag förstår hur du menar.....

Jag menar att om en tjej har sex med en kille så fastnar hans könshår på henne...ifall hon skulle vara lite trimmad och han hårig (som en apa)...
Citera
2009-07-24, 19:29
Medlem
RödPartisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip!!!

Skämt åsido, mycket schampoo/raklödder och medhårs så skall det nog gå bra!

Riktiga män rakar inte pungen alls.
Låter bara jävligt obekvämt, håret finns där av en anledning. Nä, jag är glad att jag aldrig krökt att strå där nere.

Jag förväntar mig inte heller att det andra könet ska vara rakad där nere.

Funkar bra.

Men det är intressant att folk gör det, det låter jävligt otympligt det där....
Citera
2009-07-24, 22:14
Medlem
overstegeneral1s avatar
medhårs sen mothårs, no svett...
Citera
2009-07-25, 09:53
Medlem
bodyfitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overstegeneral1
medhårs sen mothårs, no svett...