2009-04-26, 03:54
Medlem
Kallisångs avatar
Förra året, men nu brukar det vara fullsatt igen..

Kanonkäk för runt 100-lappen..
Citera
2009-04-26, 20:57
Medlem
weirdwolfs avatar
Jag och tjejen hamnar oftast på Vin & Pasta vid Hagateatern i Linné. Riktigt god pasta, mysigt, prisvärt (runt 100 kr för en rätt) och bra service.
Citera
2009-04-26, 22:07
Medlem
Den ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
La Gondola på Avenyn - Vi vet ju alla att italienskt är det ultimata. Absolut favvorestaurangen i stan.
Nej för böveln, mysfaktor = 0.0. Sitta i en idrottshall och käka mat som är gjord på löpande band med en ljudnivå som i en hönsfabrik.
Citera
2009-04-26, 22:50
Medlem
HenkePs avatar
Vill man garanterat bli mätt så tycker jag att den mongoliska buffén på Bamboo är helt ok. Har för mig att den kostar 175:-/pp, sen tillkommer dricka. Sen kanske det finns mysigare ställen, men som sagt, mätt blir man iafl.
Citera
2009-04-28, 23:32
Medlem
HandsomeGuyRs avatar
La Sombrita!

Käka tapas, eller deras sjukt goda paella för 105kr/pp. bättre, godare och mer stämningsfullare blir det inte. ligger i linné.
Citera
2009-04-29, 21:28
Medlem
Ejekts avatar
Jag tycker La Sombrita är för brötigt för en mysig middag.
Skulle däremot rekomendera Wasa Allé. Lugn och mysig stämmning, trevlig och mycket kunnig personal. Maten är av toppklass.

http://www.wasaalle.se/

Kolla in det.
Citera
2009-04-29, 21:33
Medlem
Arvskaoss avatar
Gillar ni Skaldjur finns inget bättre ställe än Restaurang Räkan, man sitter runt en liten insjö inomhus, fiskar simmar i vattnet och räkorna körs fram med radiostyrd båt, mysfaktorn slår i taket flera gånger om!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in