• 4
  • 5
2009-04-25, 23:21
Medlem
Sleazers avatar
tänkte faktiskt på detta igår/morgon när jag knullade,och det var inte jobbigt direkt sen så är man ju smal och rätt så vältränad,men det hör inte hit man tänker inte på det när man väl kör på,sen så måste ni ju inte köra med dig överst hela tiden asskönt att vara underst tycker jag skönast faktiskt
Citera
2009-04-26, 00:52
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
tänkte faktiskt på detta igår/morgon när jag knullade,och det var inte jobbigt direkt sen så är man ju smal och rätt så vältränad,men det hör inte hit man tänker inte på det när man väl kör på,sen så måste ni ju inte köra med dig överst hela tiden asskönt att vara underst tycker jag skönast faktiskt

Lata jävel
Citera
2009-04-26, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worm
Jag är på väg att förlora oskulden och försöker tjuvträna lite. Genom att jucka mot två kuddar i sängen. Jag har kollat på filmer med missionären och försöker efterhärma.

Problemet är att det är så inihelvete jävla jobbigt. Det blir fort ganska tungt i armarna och min ländrygg börjar göra riktigt ont väldigt fort. Jag orkar inte med mer än 25 juck typ. Att hitta en rytm är också svårt.

Några tips? Gör jag något fel? Håller ni med om att den är asjobbig?

Oskuld! Hur gammal är du egentligen?
Citera
2009-05-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jageger
låt henne rida dig

Det bästa för en som är oskuld
Citera
2009-05-12, 00:15
Bannlyst
Ligg på underarmarna, sen är det bara att ro så att svetten lackar
Citera
2009-05-12, 00:20
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
tycker man sex är jobbigt och gnäller över det så är man ur form..... inget annat.....
edit: .... eller så är man jävligt kass på sex.....

Klart man inte gnäller om sexet ifråga är bra. Finns ju inget bättre än att pusta ut och lägga huvudet på hennes bröst och mysa och vila upp sig en stund innan hon petar mig på ryggen igen och viskar lite sexigt om man är redo för rond 2 än

Ot: Ingen ställning är väl direkt jobbig om man kör i normalt tempo, eller om du ska stå upp och lyfta henne upp och ner på din penis kan det ju bli lite jobbigt men gissar på att du inte kommer köra så avancerat, det är ju slutspurten de sista minutrarna som egentligen är de "jobbigaste" men ändå det skönaste
Citera
2009-05-12, 12:38
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
ord!

2 sekunder lär det knullet vara om det är hans första gång
Citera
2011-09-08, 14:44
Medlem
Sillmackas avatar
Jag hade mitt första samlag igår...missionären, det var jobbigt som fan för armarna. Kom gjorde jag inte heller, vi höll på i ca. 30min...
Citera
2011-09-08, 14:59
Medlem
Mr.Mecks avatar
Tycker det e sämsta ställningen för man glider upp och ner lixom.. Tråkigt bara, jag gillar mer smiska och ta på röven än att ligga och kolla henne i ögonen helt tyst, tycker det blir jobbigt bara haha :P
Citera
2011-09-08, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worm
Några tips? Gör jag något fel? Håller ni med om att den är asjobbig?

Nej det är inte asjobbigt, inte alls. Men uppenbart är du så pinsamt otränad att du bör vänta med din sexdebut. Föreslår att du investerar i ett årskort på närmsta gym och kör hårt ett år för att orka med ett sexliv...
Citera
2011-09-08, 22:02
Medlem
Men...Lägg upp benen på axlarna dina o håll i låren o kör på..Då får du dessutom bra utsikt över damen ifråga!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in