• 1
  • 2
2003-10-25, 17:36
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
*Suck* den ska inte sitta så tight som runt huvudet eller runt en flaska....

Profil går helt enkelt inte att rulla ner till roten, den sätter sig halvägs upp och han har inte speciellt enorm kuk, runt 14-15 runt och 19-20 lång

Vi kanske handlar på olika ställen då . Grattis till moderator-posten förresten!

Håller med dig att Kung Fu-domerna fungerar väldigt bra!
Åter till huvudfrågan: www.g-punkten.se har de billigaste verkar det som 2kr/st för euro-historien.
Citera
2003-10-26, 14:03
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Kung fu är SKITBRA!!

glider på lätt stannar kvar och eftersom profil är för tight och för liten för min kille är de bra i storlek oxå, de går ända ner till roten....de är bara att rekomendera....

köp dem...

Alla kondomer är skit.. Om din pojkvän är 100% ärlig så skulle han säkert knulla dig utan kodis..
Citera
2003-10-26, 14:14
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Alla kondomer är skit.. Om din pojkvän är 100% ärlig så skulle han säkert knulla dig utan kodis..

Vi använder bara kondom när jag har mens......

annars kör vi på utan.

OT; Jag har fullt förtroende för min kille, anledningen till att vi använder kondom är att infektionsrisken ökar när man har mens samt vissa ggr när jag inte orkar gå och tvätta av mig efteråt.
Citera
2003-10-26, 14:36
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Vi använder bara kondom när jag har mens......

annars kör vi på utan.

OT; Jag har fullt förtroende för min kille, anledningen till att vi använder kondom är att infektionsrisken ökar när man har mens samt vissa ggr när jag inte orkar gå och tvätta av mig efteråt.

Aaah jag förstår. Personligen föredrar jag att inte ha sex under mensen.. Tycker det ser läskigare ut när det är på kondom än på huden. Värst är när man använder glidmedel.. Då ser inte blodet trevligt ut. Detta var visst off topic.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in