2009-04-23, 11:10
Bannlyst
Ja min Nano har hängt sig totalt. Går inte att stänga av, och inte nolställa via iTunes då iTunes inte verkar registrera att den är ikopplad. Va fan gör man då da?
Citera
2009-04-23, 11:12
Medlem
Lenelans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Ja min Nano har hängt sig totalt. Går inte att stänga av, och inte nolställa via iTunes då iTunes inte verkar registrera att den är ikopplad. Va fan gör man då da?

håll i mittenknappen och menyknappen(uppåt) samtidigt tills den startar om sig
Citera
2009-04-23, 11:14
Medlem
Tazquas avatar
Har du testat att låta den ligga och ladda ur sig själv helt?
Citera
2009-04-23, 11:15
Medlem
Har hänt mig diverse gånger med min Ipod nano. Jag låter den alltid ladda ur och sen ladda om den. Då funkar det. Jobbigt som fan bara.
Citera
2009-04-23, 11:15
Medlem
Lenelans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Har du testat att låta den ligga och ladda ur sig själv helt?

funkar säkert också, men när man köper nanos så står det i manualen hur man ska göra när den hänger sig. verkar inte va någon hemlighet att dom gör det..
Citera
2009-04-23, 11:17
Medlem
Nightgibbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk

Ta med ditt kvitto och gå till afären, sen är det bara att klaga tills du får en ny (y)
Citera
2009-04-23, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lenelan
håll i mittenknappen och menyknappen(uppåt) samtidigt tills den startar om sig

Tackar som fan för hjälpen , det fungerar. Men man måste först sätta på knapplås, sedan av med knapplås och sedan mitten knappen och menyknappen. Hålla dem ner tryckt i ca 10 sec. Och så startar skiten om sig.
Citera
2009-04-23, 11:22
Medlem
Lenelans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightgibb
Ta med ditt kvitto och gå till afären, sen är det bara att klaga tills du får en ny (y)

Då säger han som står i kassan där "RTFM" din idiot och det vill ju helst undvikas

ExilSvensk : no problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in