Citat:
Ursprungligen postat av Crackhoe
Det står på deras hemsida hur många dom tar in.
Var på intervju i måndags, frågorna som kom upp var: Vad har du hunnit med i ditt liv,bra egenskaper samt dåliga,vad man visste om utbildningen osv.
Inget man behöver plugga till direkt.
Skolan ligger väldigt fint nere vid hamnen vid Lindholmen.
Lycka till !
Nice, du gick alltså webutvecklar/webdesig-programmet?
Skulle du i så fall kunna berätta exempelvis; nu efteråt, vad skulle du säga att du lärt dig genom programmet? Vad kan man i princip skapa med de kunskaper man lär sig genom utbildningen? Vad är lärarnas och skolans vision för eleven efter utbildningen? Vad är man förberedd för osv. Ångrar du någonting med utbildningen, något du är besviken över/mindre bra?
Hade varit riktigt sjysst. Ifall fler som jag sitter och funderar så kan man efter en googling i så fall få upp ditt svar i den här tråden. Sådant gör sjukt stor skillnad ibland. Så tack på förhand.