2009-04-22, 19:06
Medlem
fiies avatar
Jag vet att det finns en tråd här som liknar denna, men detta är lite annorlunda.
Jag är 18 och har även kompisar i 18-19 års åldern, men vill gärna gå ut med min bästa kompis som är 17 också.
Hon ser äldre ut och alla tror att hon är 19, och ja - alla ser bra ut.

Därför undrar jag om det finns några ställen i stockholm som är schyssta när det gäller sånt här - om man kommer in när man kör på "oj nej jag glömde leget" :P

(och oroa er inte, det är inte några fjortisbrudar som kommer bli aspackade, hoppa runt och skrika när sommarplågorna kommer fram på dansgolvet)

Tacksam för snabba svar!
Citera
2009-04-22, 19:10
Medlem
herrFlinthjartas avatar
Det finns inga ställen som är "schyssta" fattar du väl.

Skulle dom åka dit för att ha släppt in minderåriga som blir deras alkoholserveringstillstånd indraget.

Vänta tills polaren fyllt 18 helt enkelt.
Citera
2009-04-22, 23:22
Medlem
Klart de går att smyga in underåriga, bäst om man har kontakter. Vet flera som kommit in som underåriga utan att behöva visa legg.
Citera
2009-04-22, 23:28
Medlem
fiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Klart de går att smyga in underåriga, bäst om man har kontakter. Vet flera som kommit in som underåriga utan att behöva visa legg.

något specifikt ställe de kom in på? det är detta jag är efter.
Citera
2009-04-23, 11:43
Medlem
Laroy, men de har blivit hårdare nu. Sen också "sämre" ställen som Mera (norrlandsgatan), Mango (sveavägen) och Ambassadeur. Nu pratar vi tjejer i ålder 15-16 dessutom.
Citera
2009-04-27, 19:49
Medlem
thefastlifes avatar
En tjej i min klass åkte dit på falskleg. Blev några tusen i böter och hon får inte ta körkort förrän hon är 21 eller nåt sånt. Hon påstod att hon stulit leget för att hennes kompis (som var ägare till leget) inte skulle få problem.

Den roliga delen av historien var att hon som åkte dit skulle fylla 18 ungefär 1 vecka senare Sen är hon som en förvuxen fjortis också vilket gör att jag inte kan tycka synd om henne.
Citera
2009-04-27, 23:06
Medlem
Aekkelpottas avatar
Jag tycker det känns som om det smyger in -18 på de flesta klubbarna.
Det enda rätta är att gå till 20+ ställen
Citera
2009-04-28, 15:07
Medlem
Barkin_Doggs avatar
[quote=thefastlife]En tjej i min klass åkte dit på falskleg. Blev några tusen i böter och hon får inte ta körkort förrän hon är 21 eller nåt sånt.QUOTE]

Hon verkar dessutom vara mytoman, aldrig att körkortstillståndet blir uppskjutet i 3år för en sådan sak!
Citera
2009-04-28, 22:16
Medlem
Fanjunkarens avatar
Se till att vara schysst mot personer ni träffar på, jag träffade en otrevlig tjej som dessutom dumt nog sa att hon var under 18. Hon fick snutbulle hem via polisstationen. Sedan strulade jag upp hennes kompis.

Alternativt bör hon kanske blåljuga om sin ålder för alla hon kommer stöta på inne på krogen.
Citera
2009-04-29, 19:12
Medlem
kavajmongots avatar
Knast på upplandsgatan. Svär på att ett tjejgäng jag såg där var i 14årsåldern. Dom har knappt aldrig någon som kollar leg.
Citera
2009-04-30, 13:54
Medlem
fiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Se till att vara schysst mot personer ni träffar på, jag träffade en otrevlig tjej som dessutom dumt nog sa att hon var under 18. Hon fick snutbulle hem via polisstationen. Sedan strulade jag upp hennes kompis.

Alternativt bör hon kanske blåljuga om sin ålder för alla hon kommer stöta på inne på krogen.

Självklart så ljuger man ju! Pratar sig ur situationen och vi skulle ju hjälpa till tjejen och säga typ "men lägg av, vi vet att hon är 18. kan ni inte släppa in henne ändå?" osv osv. charma hit och dit :P
Citera
2009-05-02, 21:13
Medlem
Jag tog med två tjejkompisar till viper room, dom behövde inte visa legg :P Fast sen om viper room är bra är en annan femma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in