Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Eftersom det kann finnas undantagsfall då en länk faktiskt är berättigad har vi valt att inte totalförbjuda dem, precis som i formuelringen rörande reflänkar. Därmed inte sagt att det är fritt fram att spamma sin länk i tråd efter tråd, men återigen, ser du ett inlägg med en metroblogglänk så skicka en RP på det. Vi har inte möjlighet att läsa igenom alla inlägg som postas, och utan RP'n från er så kommer vi att missa inlägg som bryter mot reglerna.
Det fantastiska med det systemet ar ju att jag kan skapa en metroblogg, kolla runt i tradar som t ex "visa bild pa det och det", posta ett blogginlagg och lanka till min blogg for att visa bilden. Det finns en hel del sadana tradar, och en enstaka lank kan ju knappast anses som ett regelbrott eftersom att det ar inom ramarna, men till slut kommer jag ju ha kunnat posta fler hundra lankar till min blogg dar man t ex kan ladda ner populara forundersokningar, dar det postats bilder och sa vidare och sa vidare.
Det maste ju finnas en grans nagonstans, och det ar den gransen jag undrar over.