2009-04-22, 12:31
Medlem
Undrar om det är någon som vet något om ett hyreshus på Göteborgsvägen 60 i Halmstad?

Hur ägaren är, vilket skick huset/lägenheterna är i. Hur är området etc?

Tacksam för svar.
Citera
2009-04-22, 15:15
Medlem
Shoffens avatar
Det ligger i utkanten av Halmstad. Har för mig det är ett gammalt tegelhus eller liknande.
Området heter Kärleken. Granne med huset är en busshållsplats, en kiosk, turkaffär. Minns inte vad den heter då det var länge sedan jag var i området. Har öven för mig det är en spelbutik mitt över gatan. Större väg bakom "ditt" hus som är ganska hårt trafikerad. Hur det ser ut innuti har jag ingen aning om, ej heller vem som äger och hyr ut.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?va...en+60+halmstad
Citera
2009-04-23, 03:24
Medlem
Nr19UtanBanans avatar
Kärleken är ett trevligt område. Om man inte har behövet att bo mitt i stan så är det perfekt.
Du lär inte störas nämnvärt av vägen, om du nu inte bott i skogen hela livet och är rädd för bilar... Nä, har nog inget negativt att säga om området.
Citera
2009-04-23, 23:27
Medlem
Kärleken är ett bra område, hänger kanske en hel del mopedungdomar vi kiosken men det är allt. Vägen precis utanför huset är lugn, de har dragit om vägen så all trafik går utanför kärleken nu. Den så kallade "hårt trafikerade vägen" som någon talar om är norra infarten från motorvägen och som leder in till centrum. Den lär du dock inte märka av nämnvärt om du är van vid stadens puls så att säga.

Annars är kärleken fritt från utländsk härkomst, mig veterligen mycket lite inbrott och så är där i huvudsak bara villor. Det är inte allt för långt in till centrum att gå, trevliga vägar att gå också eftersom där inte är några problem områden du korsar. Går för övrigt mycket bussar till kärleken med, både stadsbussar och så går det landsortsbussar igenom kärleken också.

Angående lägenheten och värden vet jag ytterst lite. Dock så ligger lägenheten bra. Du har några meter till busshållsplatsen med bra förbindelser och många avgångar. Du har ett stenkast till en bra pizzeria med helt okej pizzor. Spelbutik finns som sagt. Sedan en affär där du kan göra lite nödinköp om det behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in