2009-04-22, 09:31
Medlem
-Infected-s avatar
Jag tycker att flashbacks admin's ska sätta in en inställning där man kan välja om man vill att vem som helst ska kunna gå in på "min profil" och se alla ens inlägg man skrivit eller inte.

Är inte så anonymt som jag tycker flashback ska vara om någon får nys på vad man har för nick på flashback och går in och rotar vad man håller på diskutera om etc.

Typ själv har jag gjort en tråd där jag skrivit om när jag ljög för min morsas nya kille som var en rätt skoj grej som jag skickade till ett par polare. Sen i efterhand kommer man på att: "vafan nu kan dom ju se allt man har pratat och svammlat om på flashback" inge skoj alls. Och det står ju alltid där.

Undra hur många som kommer skriva "skyll dig själv, håll ditt nick hemligt" men det är inte så lätt att hålla nicket hemligt. Alla har flashback sen om man har nån kompis hemma som lånar datorn och ska läsa flashback så syns användarnamn där direkt då man klickar i rutan..
Citera
2009-04-22, 09:39
Medlem
tältpinnes avatar
Fimpa ditt konto och skaffa ett nytt då, väldigt enkelt.
Citera
2009-04-22, 09:39
Medlem
-Infected-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Fimpa ditt konto och skaffa ett nytt då, väldigt enkelt.

Jo men allt man skrivit finns ju som kvar ändå. 4 ever and ever.
Citera
2009-04-22, 10:32
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Infected-

Det finns ett mycket enkelt sätt att lösa allt sånt här - tänk efter innan. Det är inte Flashbacks fel att du glappar om vad ditt nick är.
Citera
2009-04-22, 10:38
Medlem
Prometeuss avatar
Dessutom lär väl google indexera?
Citera
2009-04-22, 10:40
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Jaha? Tänk innan du skriver då. What says on the internet stays on the internet, inte svårare än så.
Citera
2009-04-22, 10:44
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Undra hur många som kommer skriva "skyll dig själv, håll ditt nick hemligt" men det är inte så lätt att hålla nicket hemligt. Alla har flashback sen om man har nån kompis hemma som lånar datorn och ska läsa flashback så syns användarnamn där direkt då man klickar i rutan..
Det är så lätt som man gör det. T.ex. säger ju inte namnet -Infected- så mycket om en person, så ifall du tänker på vad säger om du värnar om din anonymitet är du så hemlig som det går.
Dessutom, vad har Flashback för skyldighet att skydda ditt nick på din egna dator? Ingen alls.
Citera
2009-04-22, 10:47
Medlem
-Infected-s avatar
Förstår helt era kommentarer men hade varit trevligt med en "dölj mina samlade inlägg" ibockningsruta så man slipper ha en flashbackdator i garderoben ingen får sätta sig vid.
Citera
2009-04-22, 10:52
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Förstår helt era kommentarer men hade varit trevligt med en "dölj mina samlade inlägg" ibockningsruta så man slipper ha en flashbackdator i garderoben ingen får sätta sig vid.
Läser och lyssnar du inte? Varför ska du skriva här alls om du inte kan stå för det du säger?
Vad roligt vi skulle ha om vi hade kunnat dölja alla våra inlägg och hindra folk från att se ens profil och annan lokal censurering. Stå upp som en riktig karl för dina åsikter!
Citera
2009-04-22, 11:20
Medlem
Dr_Dollars avatar
micaele snodde ju min replik?!
H*n är som Speedy Gonzales...är överallt samtidigt

Till TS då kanske;
Sluta häng här då?
Citera
2009-04-22, 11:24
Medlem
-Infected-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Läser och lyssnar du inte? Varför ska du skriva här alls om du inte kan stå för det du säger?
Vad roligt vi skulle ha om vi hade kunnat dölja alla våra inlägg och hindra folk från att se ens profil och annan lokal censurering. Stå upp som en riktig karl för dina åsikter!

Ja men klart man kan stå för vad man säger Men man disskuterar ju ofta om saker som händer i ens privatliv som man inte vill ska komma ut ? förstår du inte vad jag menar ?

Okay tydligare.

Vi säger att Flashbackanvändare strutspung väljer att prata om sitt problem med att vilja ta livet av sig eller bli kåt på en katt eller diverse sjuka grejer som dom flesta faktiskt är med om och diskuterar här på flashback!
Sen sätter sig strutspungs kompis/pojkvän/flickvän/mamma/pappa/bror/syster/son vid hans dator för att kolla in sin flashback och upp kommer hans nick då han ska logga in och senare på kvällen knapprar personen i fråga in på strutspungs profil och får läsa alla saker han inte vill veta om sin kompis/pojkvän/flickvän/mamma/pappa/bror/syster/son.

Bästa förklaringen jag kunde komma på nu på mitt förslag till valfri inställning till anonymitet
Citera
2009-04-22, 11:27
Medlem
-Infected-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
micaele snodde ju min replik?!
H*n är som Speedy Gonzales...är överallt samtidigt

Till TS då kanske;
Sluta häng här då?

Nejnej jag älskar flashback, ser inget fel med att säga vad jag tycker och stå för det jag tycker kan förbättras.

Under flashbackforumslänken står det ju faktiskt exakt dessa ord: Diskussioner om Flashback och förslag på förbättringar. Så jag måste ju fråga varför du hänger här om du inte vill läsa tips på förbättringar ?
Senast redigerad av -Infected- 2009-04-22 kl. 11:33.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in