2009-04-20, 22:20
Medlem
tjenare,

jag r mttligt irriterad. det r s att ibland nr folk skriver till mig p skype eller msn s kommer texten inte fram till mig... och det kommer inget felmeddelande heller.

jag kan inte minnas om det har varit s p skype, men p msn brjade det hela nr jag uppgraderade till den senaste versionen (Version 2009 (Build 14.0.8064.206)).

hjlp!
Citera
2009-04-20, 22:22
Medlem
micaeles avatar
Vet du ifall dessa meddelanden som inte kommer fram innehller lnkar eller annat kul?
Citera
2009-04-20, 23:02
Medlem
Bonko86s avatar
Jag har ett liknande problem, men det r att s fort jag skriver en srskild adress (vilket r min egna hemsida) till folk, s blir det "kan ej levereras". Alla andra lnkar gr bra, men just den skickas inte och s str det "meddelandet kunde ej levereras"..ja ni vet nog..

S den som vet ngot, skriv grna! bde TS och jag vill veta!
Citera
2009-04-20, 23:05
Medlem
micaeles avatar
Vilken domn (.vafrnthr) har lnken? Vill minnas att .info-lnkar hade vldigt svrt att passera censurmaskinen nr det begav sig frut.
Citera
2009-04-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vet du ifall dessa meddelanden som inte kommer fram innehller lnkar eller annat kul?

nej texten innehller inga lnkar.. och det kan bde vara meddelande med tv eller 50 ord som frsvinner :S
Senast redigerad av Kallen182 2009-04-20 kl. 23:27.
Citera
2009-04-20, 23:20
Medlem
Bonko86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vilken domn (.vafrnthr) har lnken? Vill minnas att .info-lnkar hade vldigt svrt att passera censurmaskinen nr det begav sig frut.

Det r en "vanlig" gratis-domn frn no-ip.com, adressen slutar med no-ip.org.
Kanske anvnds mycket till fula saker, men jag har haft en annan frut som funkar helt utmrkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in