• 2
  • 3
2003-10-22, 22:19
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Phil
Men Ernst, varför kunde inte skrivit den här historien bland novellerna. Hade du skrivit den lite mer detaljerad hade den varit runkvärd. Nästa gång du ska prygla en tjej var vänlig kontakt mig. Jag tar med lite smällare och svinto så kan vi ha en helkväll.

Ang svekfulla människor, bör dom avlivas fortast möjligen för männsklighetens bästa.

Jo, men nu är det så att eftersom jag vet att flera av er härinne är av den svekfulla typen så tänkte jag att det är lika bra att ni får höra en sedelärande berättelse
Citera
2003-10-22, 22:23
Medlem
Bara lite nyfiken.. om du var i ett förhållande med en tjej och om du skulle fortsätta 'hålla på' med din hund, skulle du räkna det som otrohet?
Citera
2003-10-22, 22:45
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
Bara lite nyfiken.. om du var i ett förhållande med en tjej och om du skulle fortsätta 'hålla på' med din hund, skulle du räkna det som otrohet?

Ingen av tjejerna jag har haft hittils har klagat... och ändå har hon (tiken alltså) fungerat som benvärmare mellan sänglakanen.
Nej, jag har aldrig haft någn trekant bestående av mig, flickvännen och hunden. Jag behåller hunden för min egna njutning
Och nej, jag tycker inte att det är otrohet
Citera
2003-10-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst_Busch
Ingen av tjejerna jag har haft hittils har klagat... och ändå har hon (tiken alltså) fungerat som benvärmare mellan sänglakanen.
Nej, jag har aldrig haft någn trekant bestående av mig, flickvännen och hunden. Jag behåller hunden för min egna njutning
Och nej, jag tycker inte att det är otrohet

Så dina flickvänner har vetat att du tillfredsställde dig sexuellt med en hund när de inte var med dig alltså?
Citera
2003-10-22, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst_Busch
Gång på gång har jag blivit sviken av mina flickvänner. De har alltid gått bakom min rygg och haft ihop det med någonannan. Faktiskt är det så att bara en gång gjorde jag slut själv, och det var när jag skulle flytta till en annan stad.

Efter att ha blivit sviken för tredje gången fick jag nog. Jag skulle ta min hämnd.
Så visste jag att hon var medlem i en S/Mklubb. Det var ett litet sällskap som inte brukade vara mer än 10-12 stycken, men jag hade ändå tolererat att hon hade gått dit. Nu bestämde jag mig själv för att gå dit.
Eftersom det handlade om ett rätt slutet sällskap visste jag att det var inte det lättaste att komma in. Men efter att jag hade ringt och förklarat att jag var hennes pojkvän, gick de med på att släppa in mig.

Denna afton hade jag utrustat mig i en maskeradkostym. Hon skulle inte känna igen mig. Efter att ha gått fram till henne och bjudit lite från min hembrända plunta (smaksatt med apelsinjuice) gick hon med på att bli min slav. Nu var stunden kommen. Vi gick in i ett rum som redan var förberett.
Jag kedjade fast henne, så att hon inte kunde komma loss, sen stoppade jag en boll i truten på henne, lade på isoleringstejp för munnen och innan hon ens riktigt fattat vad som hade hänt piskade jag henne överallt på kroppen.
Jag vet inte hur länge jag piskade det lilla svekfulla ludret, men det var inte lite i alla fall. Hon kunde inte skrika och jag fick min hämnd.
Efter sådär ett par minuter började det kännas i armarna, och efter en stund slutade jag att piska henne. Hon fick nog, kan jag säga, och hon hade svullnader och blåmärken och här och var hade det börjat blöda lite grann. Jag gick hem.

Dagen därpå gjorde hon "officiellt slut" men vi hade inte ens legat i sängen på flera månader och jag visste att hon redan hade en annan pojkvän så jag var inte förvånad. Hon kunde aldrig bevisa att det var jag som hade piskat henne eftersom vi båda hade varit utklädda, men hon hade sina misstankar ändå.

Japp, detta var min erfarenhet av att vara S/Mmaster. Skall jag dock erkänna, så gör jag nog inte omn det, för det är skönare att göra "på vanligt sätt" om ni fattar. Men jag fick min hämnd, och det var viktigast av allt

Hur har ni gjort med era svekfulla flickvänner?

ta fan o sök hjälp din jävla psykopat
Citera
2003-10-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt-olof
ta fan o sök hjälp din jävla psykopat

Ernst_Busch är inte en psykopat, han är bara en aning mer perverterad än genomsnittspersonen...
Citera
2003-10-22, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ja det är jag, mycket säker, han har sagt det till mig, vi har en helt öppen relation nu, jag är väldigt lycklig som har en sådan bra relation, vi kan prata om allt och gömmer inte något.

Skulle de ha varit något problem för honom skulle han ha sagt det, han umgås fortf med den killen jag hade sex men och har inga problem med det, han anser det vara rätt berättigat och jag tror han tycker det är skönt att jag oxå gjorde något, efetsom han mådde dåligt över vad han gjorde.

Jag tror att om vi inte hade varit otrogna och tagit oss igenom den prövningen som det självklart blev på vårat förhållande skulle vi inte vara ihop idag eller ha vår son.

Jag kan säga tat jag är glad över att han var otrogen, eftersom det ledde fram till det underbara förhållande vi har idag.

alltså LadyTiera måste vara den sjukaste människan här på forumet utser att vara tjej men är i själva fallet kille, hhahahah SÖK HJÄLP DIN BÖG
Citera
2003-10-23, 00:22
Medlem
Helt rätt Ernst_Buch, om detta är sant, vilket jag mycket väl tror det skulle kunna vara, så är det fan inte mer än rätt. Skulle gärna ge en brud samma straff om hon var otrogen, det är så förbannat lågt... Är du sugen, gör slut och knulla runt då för fan, svårare är det inte...

Sen skrev kristina att det är värre om personen partnern är otrogen med ser risig ut, det håller jag med om fullt ut. Det bevisar ju ändå på något sätt att partnern tycker att en person som man själv tycker ser överdjävlig ut ändå attraherar dem mer än att gå hem och knulla på en själv... Hmmm, hoppas ni förstod va jag skrev där...
Citera
2003-10-23, 00:36
Medlem
Dawnriders avatar
Hmm

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Det är ofta killar är otrogna just med någon oattraktiv....

Han letade nog inte efter en annan flickvän.. kanske fick panik i alltihopa och ville kolla om han fortfarande hade 'det'?

Valde nån som han antagligen inte kunde misslyckas med, och som han garanterat inte skulle bli kär i och komplicera till saker och ting?

Uppskattar att umgås med tjejkompisar som har fasta, mycket kärleksfulla relationer.. mindre chans att de ska få för sig nåt.

Bisexuella killkompisar uppskattas mer om de råkar ha en partner.. hmm..

Det enorma manliga egot slår till igen.

Jo, min tjej tyckte att Lady Tieras aktion mot hans bästa kompis var bara .. SÅ snygg.

Sen.. man kan ju alltid tänka.. tur att man blev av med nån som har SÅ dåligt omdöme?

Nej seriöst, jag vet inte.

/Peace
Citera
2003-10-23, 08:22
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengt-olof
alltså LadyTiera måste vara den sjukaste människan här på forumet utser att vara tjej men är i själva fallet kille, hhahahah SÖK HJÄLP DIN BÖG

B-o.....

jag inte annat än att skratta
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här