2009-04-20, 17:19
Medlem
Fick hem mitt nya NOD32 (köpes) och installerade programmet. Installationen gick smärtfritt och datorn fungerade perfekt under dagen.

Nästa dag när jag startade upp den och skulle ut på internet så kommer inte startsidan upp utan "sidan kan inte visas". Sprang in till brorsan och testade ifall hemsidan fungerade där, vilket den gjorde.

hopp jävligt konstigt tänkte jag och testade att gå in på ett par fler hemsidor. Det fungerar inte utan börjar bara tänka och man kommer in en bit på VISSA hemsidor. Alltså det börjar ladda men sen händer det inget mer. Flashback är den enda sidan som jag kommer in på, och när jag väl kommer in på den så fungerar den som den ska.

Frågan då alltså, är den någon annan som har köpt den senaste versionen av NOD32 och upplevt samma sak? Och hur löser jag det? Har kollat lite på inställningarna i nod men hittar inget...

Kör med Windows XP
Citera
2009-04-20, 17:48
Medlem
Twitters avatar
Är det smart security eller bara antivirus?
Jag kör själv en äldre version av smart security, som jag dergraderade till när jag köpte den nya som är mycket sämre än den gamla då den är mycket segare och scannar hela tiden. Dock så kanske säkerheten är bättre.
Citera
2009-04-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitter
Är det smart security eller bara antivirus?
Jag kör själv en äldre version av smart security, som jag dergraderade till när jag köpte den nya som är mycket sämre än den gamla då den är mycket segare och scannar hela tiden. Dock så kanske säkerheten är bättre.

Det är bara AntiVirus.
Citera
2009-04-22, 18:20
Medlem
Har löst problemet nu!

Avinstallerade det nya NOD32 och installerade den gamla skivan istället och använde det nya användernamnet + lösen och nu flyter internet på utan problem igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in