2010-10-24, 09:29
Medlem
WalterSullivans avatar
Citera
2010-10-24, 09:35
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Tappat bort "The Kings" hund, han bara försvan, någon som vet hur man kan få tillbaka den utan att gå tillbaka i något spar flera timmar tillbaka?

Ens companions försvinner lite då o då tycker jag, men om man använder detta kommando så teleportas man tillbaka till dom (glöm inte att prata med dom och ta follow me]
player.moveto *hexadecimal-kod*

Koden är olika för varje char, men googla dig fram och hoppas på det bästa.
Riktigt dåligt att inte fixa detta efter två patches..
Citera
2010-10-24, 09:43
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Ens companions försvinner lite då o då tycker jag, men om man använder detta kommando så teleportas man tillbaka till dom (glöm inte att prata med dom och ta follow me]
player.moveto *hexadecimal-kod*

Koden är olika för varje char, men googla dig fram och hoppas på det bästa.
Riktigt dåligt att inte fixa detta efter två patches..

Hehe, samma fel finns ju i Fallout 3, och där fixades det aldrig vad jag minns, o samma med Oblivion.

En fråga förresten, som kanske inte går att lösa, men om man har installerat piratversionen, och sen avinstallerar för att installera sin köpta version, borde inte achievments o sånt laddas upp mot steam när man öppnar sin savefil? Mina achievments följde inte med när jag bytte från pirat -> köpt
Citera
2010-10-24, 10:43
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Hehe, samma fel finns ju i Fallout 3, och där fixades det aldrig vad jag minns, o samma med Oblivion.

En fråga förresten, som kanske inte går att lösa, men om man har installerat piratversionen, och sen avinstallerar för att installera sin köpta version, borde inte achievments o sånt laddas upp mot steam när man öppnar sin savefil? Mina achievments följde inte med när jag bytte från pirat -> köpt

Åfan, jag körde rätt loneranger i både FO3 & Oblivion så det måste jag ha missat..

Men jag tvivlar på att du får med achievments, isf skulle ju alla achievmentkåta ungar bara kopiera varandras 100%-saves till varandra för att låsa upp achievs.
Citera
2010-10-24, 12:21
Medlem
hur får man tag på wild card: side bets questet? är sugen på att hjälpa brother hood of steel
Citera
2010-10-24, 12:30
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Har en fråga. Om jag väljer att ignora en faction hos yes-man, vad händer då?

Citera
2010-10-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmill
hur får man tag på wild card: side bets questet? är sugen på att hjälpa brother hood of steel

Citera
2010-10-24, 12:38
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Men vad händer om jag låter dom vara?
Citera
2010-10-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis

Citera
2010-10-24, 13:06
Medlem
WalterSullivans avatar
Hur moddar man vapnen? köpte en del till ett gevär men fattar inte hur man sätter på den. Är det bara o ha den i inventoryt så används den automatiskt lr?
Citera
2010-10-24, 13:09
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hur moddar man vapnen? köpte en del till ett gevär men fattar inte hur man sätter på den. Är det bara o ha den i inventoryt så används den automatiskt lr?

Nää, om du markerar vapnet i inventory, så ser du vilken knapp du ska trycka på högst uppe i högra hörnet av din pipboy. X är standard om man spelar på PC.
Citera
2010-10-24, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmill

En sak som jag tycker dom borde ha haft är något annat sett än att gå som transport, typ som en häst eller någonting, för det tar hur lång tid som hellst att tex gå upp till jabobstown första gången, eller när man ska bort till
eller andra random ställen.. lite jobbigt bara..
Senast redigerad av Lunkis 2010-10-24 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in