Korka upp flaskan och häll ut vätskan på bordet. Snorta upp så mycket du kan via sedeln och vänta på att bli festens höjdpunkt.
(Salt blir det p.g.a. allt snor som finns i näsan)
Vi kan nog alla hålla med om att drinkar i alla dess former är rätt så kvinnligt och för att inte säga bögigt. Men om man nu måste välja nånting som ändå känns manligt, vad tar ni då?
Själv tycker jag att julmust och vodka är bland det manligaste som finns! Julmusten riktigt framhäver smaken av ren sprit! Vilka groggar anser ni är manliga?
Precis. Alla drinkar är mer eller mindre fjolliga. Men skulle jag välja en, så blir det nog en Old Fashioned på en trevlig Bourbon, som finns i Systembolagets beställningssortiment. http://static.wine-searcher.net/imag...a-10151956.jpg
Nu beror det ju i och för sig lite på vilken drink vi talar om.. Men visst, det vanliga sliskiga skräpet är väl inte direkt supermanligt, men t.ex. en Negroni är ju garanterat svårare att trycka i småbebisarna på gymnasiet än någon blaskig sunkig lager om man nu kräver att de faktiskt dricker upp den långsamt och inte bara sveper det för att få i sig spriten. Även en riktig Dry Martini är garanterat manligare än det mesta folk dricker eftersom det i praktiken gin smaksatt med lite torr vermouth, och sist jag kollade var ju ren gin rätt manlig att dricka...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!