2009-04-19, 20:09
Medlem
Tja är den nån som vet om man kan köpa tvättbjörnar i Sverige?
vet att man kan ha dom som husdjur i USA skulle vara coolt att ha en eller så blir det en iller istället
Citera
2009-04-19, 20:37
Medlem
Eliza CTs avatar
Man får inte ha vilda djur som husdjur i Sverige och du lär inte få tillstånd att hålla tvättbjörnar.
Citera
2009-04-19, 20:46
Bannlyst
Näsbjörnar har jag sett i Danmark. Jättetama. Vet inte om dom är tillåtna i Sverige.
Citera
2009-04-19, 21:01
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkxlight32
Tja är den nån som vet om man kan köpa tvättbjörnar i Sverige?
vet att man kan ha dom som husdjur i USA skulle vara coolt att ha en eller så blir det en iller istället
Frågan är om man skulle orka med en tvättbjörn som husdjur. De är halvbjörnar och luktar nog inte allför gott. Dessutom är de ruskigt nyfikna och har handliknande tassar som de klarar att öppna dörrar, lock och luckor med...
Citera
2009-04-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Frågan är om man skulle orka med en tvättbjörn som husdjur. De är halvbjörnar och luktar nog inte allför gott. Dessutom är de ruskigt nyfikna och har handliknande tassar som de klarar att öppna dörrar, lock och luckor med...

jo det är klart.. är la typ som att ha en 5åring som går runt själv hemma & river x)
Citera
2009-04-20, 00:07
Medlem
Snurrens avatar
När jag var i "bokslukaråldern" läste jag en amerikansk bok om en kille som hade en tam tvättbjörn som hette "Rascal". Det verkade vara ett jättecharmigt djur, men det var i sagans värld. Somliga katter är både nyfikna och fingerfärdiga, siameser t ex, även abbesinier är kul katter, det är nog lite lättare att ta hand om en sån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in