2025-02-08, 22:43
Medlem
Alonens avatar
Chrille har väl passerat ”bäst-före-datum” sedan länge. Åsså sannolikt i buren för narkotikabrott. Uppförsbacke…
Citera
2025-02-08, 23:46
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Nån skrev i Mellotråden att han sitter på låshuset för narkotikabrott.

Jag har ett namn din bonde djurgårdare vadå nån?

Han var inte välkommen idag pga sina uttalande om mångkultur och SD. Bristande värdegrund.
Citera
2025-02-09, 01:17
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det är synnerligen exklusiva radhus som ligger precis vid (eller på i vissa fall) vattnet, kostar runt 20 miljoner. Det ser ut som att Christers hus är det som Isabella Löwengrips pojkvän Paul ägde innan.
Stämmer bra. Det är Pauls gamla.
Citera
2025-02-09, 13:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Var de med och tävlade i mello alltså eller var det bara ett framträdande?
Citera
2025-02-09, 19:05
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Han är paria i deras värld nu. Det har noll att göra med om att han var stjärnan i Style. När man är ute är man ute. Och ja, Gigi är talanglös och Ekman är mer en fixare än en artist.
Det stämmer bra. Christer sandelin är persona non grata. Ganska obehagligt att stängas ute för att han diggar SD. Nåväl radhuset han bor skojar man inte med. Jag hade varit glad om jag bott där. Men har Christer suttit i fängelse eller ska han dit någon gång!! Någon som vet?
Citera
2025-02-09, 19:16
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det stämmer bra. Christer sandelin är persona non grata. Ganska obehagligt att stängas ute för att han diggar SD. Nåväl radhuset han bor skojar man inte med. Jag hade varit glad om jag bott där. Men har Christer suttit i fängelse eller ska han dit någon gång!! Någon som vet?

Jag trodde han satt inne men verkar kommit undan.
Citera
2025-02-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Var de med och tävlade i mello alltså eller var det bara ett framträdande?
De var med.
Dover-Calais
Citera
2025-02-09, 20:08
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Det är knappast hans politiska åsikter som skickat ut honom i kylan utan snarare knarket och mindre ljusa idéer som att skära däcken på grannens bil som ordnat den detaljen.
Citera
2025-02-09, 20:30
Avstängd
snuskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är knappast hans politiska åsikter som skickat ut honom i kylan utan snarare knarket och mindre ljusa idéer som att skära däcken på grannens bil som ordnat den detaljen.

Hur vet du han har ofredat grannen?

Hoppas Christer har fått hjälp till sin svåra akne.
Citera
2025-02-09, 20:43
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Hur vet du han har ofredat grannen?

Hoppas Christer har fått hjälp till sin svåra akne.

Därför att han åkte dit. Allt det där finns i tråden.
Citera
2025-02-09, 23:40
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
De kunde i alla fall nämnt hans namn och sagt att han hade fått förhinder att delta. Även om man inte känner till honom så såg man ju att de var tre i Style i videon. Många måste ju ha undrat.

Någon som vet var Sandelins stålar kommer ifrån? Eller lever han av sambon? Inte alla luffare som har möjlighet att köpa ett radhus för 20 millar.
Citera
2025-02-10, 10:42
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De kunde i alla fall nämnt hans namn och sagt att han hade fått förhinder att delta. Även om man inte känner till honom så såg man ju att de var tre i Style i videon. Många måste ju ha undrat.

Någon som vet var Sandelins stålar kommer ifrån? Eller lever han av sambon? Inte alla luffare som har möjlighet att köpa ett radhus för 20 millar.
Han har tjänat ruggigt med pengar på streaming med låtar etc etc. Jag tycker också att det var jävligt dåligt att inte nämna hans namn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in