2010-10-05, 12:41
Medlem
diemydarlings avatar
Christer Sandelin?
Citera
2010-10-05, 13:07
Medlem
nostashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Christer Sandelin?

Precis den jag tänkte på, han bor på Djurgården ! Han är nyskild dessutom så han är väl ute och festar en del kan jag tänka mig
Citera
2010-10-05, 13:14
Medlem
boppaloozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomooo
Skulle inte bli förvånad om det var Anna Fetto Book, hon gör allt för att få vara med i media.

...Fast hon kommer väl inte in i en bil så det är väl säkert någon annan.
*pop*-*stjärna* - inget av dom mappar på henne, snarare schlager - före detta - stjärna.
Fast jag tycker du tog i lite för mycket angående alla invektiven, visseligen är hon en aning överviktig, eller för kort för sin vikt, men det är ingenting jämfört med sveriges fetaste man, väger 350 Kg ca och kom inte in i sin volvo i ett tv-program för några dar sen.

ontopic så har jag inte en aning om vem kändisen kan vara.
Citera
2010-10-05, 13:19
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nostash
Precis den jag tänkte på, han bor på Djurgården ! Han är nyskild dessutom så han är väl ute och festar en del kan jag tänka mig

Han har väl flyttat från Djurgården om jag inte minns fel?
Citera
2010-10-05, 13:20
Medlem
TarmTomtes avatar
Lär vara Christer Sandelin. Bor tydligen därute, pratat ut precis i Expressen om alkohol/tablettmissbruk och släpper både soloskiva och med Style i höst... Case closed?...
Citera
2010-10-05, 13:38
Medlem
kiwi22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarmTomte
Lär vara Christer Sandelin. Bor tydligen därute, pratat ut precis i Expressen om alkohol/tablettmissbruk och släpper både soloskiva och med Style i höst... Case closed?...

"Case closed" med ett antagande. Du har ju inte ens hästar i hagen..
Citera
2010-10-05, 13:58
Medlem
Popstjärnan fastnade i poliskontroll på DJURGÅRDEN, som ju ligger precis emellan DJURSHOLM
och DANVIKSTULL. Case closed, skulle man kunna säga ...
Citera
2010-10-05, 14:00
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Popstjärnan fastnade i poliskontroll på DJURGÅRDEN, som ju ligger precis emellan DJURSHOLM
och DANVIKSTULL. Case closed, skulle man kunna säga ...
Fattar inte "case closed"-grejen. Det är väl inte klart VEM det var som åkte dit för rattfyllan? Och innan det är utrett så är det inget CS.
Citera
2010-10-05, 14:07
Medlem
Om det nu inte var Orup som i sin bil körde " Från Djursholm till Danvikstull " utan istället
Christer Sandelin så kan man förstå om han betalar böterna och avstår från rättegång.
Har man just sålt en våning på 207 m2 för 27 miljoner bör man ha råd med lite rattfylla.

Den som är okunnig i Stockholms geografi + en hel del annat kan i vissa fall ha svårt att
förstå putslustigheter ...
Citera
2010-10-05, 14:11
Medlem
Och Christer skall vara med i TV4 och tala ut om sina drogproblem snart så nog
är det han, snarare än Orup. Fast det hade blivit roligare rubriker med Orup, spe-
ciellt om jag hade fått sätta dem. Christer lär f ö vilja satsa på villa i Spanien ...
Citera
2010-10-05, 14:15
Medlem
Kebabsugers avatar
är väll någon big brother fjant som gjort en låt eller nått

rosing ?
Citera
2010-10-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
är väll någon big brother fjant som gjort en låt eller nått

rosing ?

Då hade dom inte sagt popstjärna utan snarare "artist".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in