• 1
  • 2
2003-10-23, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanxx26
Finns det något läckrare än att se sin tjej/någon tjej njuta !!?

Kan ligga o slicka min tjej flera timmar för att det är så läckert att se henne upphetsad pga av mig, förutom det så är det sexigt att ha hennes lena sköte några mm från mitt ansikte..*mums*
det ser mer ut som en kontaktannons.. hehe
Citera
2003-10-23, 13:25
Medlem
johanxx26s avatar
närå

tyvärr, har redan en underbar sambo sen 3 år tillbaxs...
Citera
2003-10-23, 13:58
Medlem
Zoggies avatar
fråga

Är det inte det egentligen sex går ut på? att BÅDA vill?
Visst har man haft nån som legat som en manodeppressiv padda, men då har man blåst av projektet.

Finns nog inget mer tändande än en tjej som vill ta för sig och ser till att hon själv ochså har det skönt och det syns på henne att hon njuter av mig med... TILLSAMMANS med mig.

Gillar tjejer som berättar hur de vill ha det! Hellre blir man tillsagd "gör så här..." än nån som ligger och låtsas att det är bra!

Men det är bara min lilla menlösa åsikt!
Citera
2003-10-24, 02:03
Medlem
_R_s avatar
Klart man vill att tjejen ska njuta!

Jag brukar alltid smeka min flicka så att hon blir kåt för att sen reta upp henne och göra allt utom att gå lös med tungan där nere... När jag sen gör det så stönar hon så härligt och det, det gör mig så kåt!

Sen kan man hålla på hur länge som helst, nästan, 2timmar konstant är det längsta jag hållt på, sen domnade tungan bort och ryggen kändes sned eftersom det inte är den skönaste ställningen att ligga i... Som tur är så kom hon och det var ju därför jag slutade..
Citera
2003-10-24, 02:15
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_

Jag brukar alltid smeka min flicka så att hon blir kåt för att sen reta upp henne och göra allt utom att gå lös med tungan där nere... När jag sen gör det så stönar hon så härligt och det, det gör mig så kåt!

Sen kan man hålla på hur länge som helst, nästan, 2timmar konstant är det längsta jag hållt på, sen domnade tungan bort och ryggen kändes sned eftersom det inte är den skönaste ställningen att ligga i... Som tur är så kom hon och det var ju därför jag slutade..

Slickade du bruden i två timmar? Är du nån sorts super människa? Slickar bruden högst i 10 min och har hon inte kommit då så får hon fan skylla sig själv..
Citera
2003-10-24, 03:23
Medlem
L_BRUCEs avatar
Lite längre än tio minuter kan man nog hålla på men 2 timmar det är fan omänskligt...
Citera
2003-10-24, 08:20
Medlem
sharpedges avatar
Citat:

Kollade du att du inte hade slagit knut på tungan efteråt ...
Citera
2003-10-24, 09:01
Medlem
jobes avatar
Hej getost

Antar att du ännu inte fått barn. När du lever med två småbarn och är så trött så du skulle kunna självdö, kommer du att uppskatta en snabb "bend-over" eller avsugning. Jag lovar.

Men givetvis har du rätt i ditt resonemang, jag ville bara påminna om att livet har olika faser. Så ta vara på alla vrålkåta medans tid är.
Citera
2003-10-24, 09:28
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Slickade du bruden i två timmar? Är du nån sorts super människa? Slickar bruden högst i 10 min och har hon inte kommit då så får hon fan skylla sig själv..

Två timmar, två dagar i rad... Supermänniska? Nja, men ganska lång och vältränad tunga
Citera
2003-10-24, 13:23
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Två timmar, två dagar i rad... Supermänniska? Nja, men ganska lång och vältränad tunga

Tror snarare att du bara är hunsad.. Erkänn.. Du VÅGADE inte sluta slicka henne
Citera
2003-10-24, 19:07
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Tror snarare att du bara är hunsad.. Erkänn.. Du VÅGADE inte sluta slicka henne

Tss.. Målet är ju att få henne att komma, hade väl fått slicka en timme till annars... Hon får ju suga mig i timmar om jag ligger och håller mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in