2009-04-24, 15:53
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungeN`
Ok , här får ni ett bra tipps av maj

Verdasco -Fernando Gonzalez 2 2.55 6/10'

Tänk på att många ryggar andras tips utan att blinka. Det vore bra med en kort motivering till spelet.
Citera
2009-04-24, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Tänk på att många ryggar andras tips utan att blinka. Det vore bra med en kort motivering till spelet.

Nej du jag har tänkt efter och vet precis vad jag spelar på. Jag har inte spelat Gonzalo rak utan jag har istället spelat 2-1 Gonzalo 5.00 på bet365 och även 2-1 Verdasco för detta är ganska säkert att bli tre set.

Jag såg just Robredo - Ferrer som slutade 0-2 och jag såg Berdych - Verdasco och i den matchen kan jag säga att Verdasco va illa ute i tredje set.

Verdasco hade problem att hålla sin egen serv mot Berdych som slog förvånansvärt många vinnarbollar. Men i andra set hade Verdasco 0-2 och såg ut att ta hem matchen enkelt i två raka men han lät Berdych komma tillbaka och det blev tre set.

Jag och tydligen fler anar en viss instabilitet i Verdasco nu och därför spelas Gonzales för den killen har en grym höger som är bäst på touren.
Gonzalez, rankad 14, har ett facit på 13-3 under 2009 efter han slagit ut de två starka gruslirarna Jose Acasuso och Juan Monaco från Argentina.

Uppdatering: Matchen har börjat och Gonzales har 2-0 upp redan.

Uppdatering 2: Gonza sopar banan med Verdasco 4-1 nu.
Senast redigerad av skalle-per 2009-04-24 kl. 17:29.
Citera
2009-04-24, 17:49
Medlem
Castlevanias avatar
Jadu skalle-per. Med den motiveringen hade jag nog ryggat Gonza. Men nu är det försent. Verdasco har lyft sitt spel till hög nivå senaste halvåret. Därför tordes jag inte spela mot. Å andra sidan har Verdasco haft tuff resa i den här turneringen. Känns som det kan komma en liten tyngre period nu på gruset.
Citera
2009-04-24, 18:01
Bannlyst
Citat:
Jadu skalle-per. Med den motiveringen hade jag nog ryggat Gonza. Men nu är det försent. Verdasco har lyft sitt spel till hög nivå senaste halvåret. Därför tordes jag inte spela mot. Å andra sidan har Verdasco haft tuff resa i den här turneringen. Känns som det kan komma en liten tyngre period nu på gruset.

Oroa dig inte. Du kan nog lägga en insats på Gonzalo ändå om du spelar live för oddsen kommer ändras om Verdasco tar hem det här andra settet.

Nu leder Verdasco andra med 2-1 och är på god väg att bryta Gonzalos serve.
Kan bli 4-1 Verdasco snart med andra ord.
Citera
2009-04-24, 18:21
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalle-per
Kan bli 4-1 Verdasco snart med andra ord.

Gonzalez ser ut att vinna i två raka
Citera
2009-04-24, 18:32
Bannlyst
Citat:

Underskatta inte Verdascos fighting spirit.. Han tar andra set.
Citera
2009-04-24, 18:39
Bannlyst
Vilken match!!!

Vilket andra set Verdasco gör.. Han ligger under med ett break men hämtar upp och vinner setet med 6-4

Anledning: Verdasco har grym fighting spirit. Ändå sen Verdasco återupplivade sin karriär med segern i Davis Cup finalen mot Argentina i singel så har vi sett en helt annorlunda Verdasco som kan spela fantastiskt och kämpar som en galning för varje poäng. Han visar upp en otrolig talang men även om han kan vinna på sin talang så kanske det inte räcker helt mot Gonzalo.

Matchen är precis som jag räknade med att bli.
Citera
2009-04-24, 18:58
Bannlyst
Citat:

Gonzales ligger i 2.20 nu men matchen är bara så jämn den kan bli.
Gonza kan bryta just nu.
Citera
2009-04-24, 19:27
Bannlyst
Citat:
Gonzales ligger i 2.20 nu men matchen är bara så jämn den kan bli.
Gonza kan bryta just nu.

2-1 Gonzales.. 5.00 i odds på 2-1 och det satt fint.

Som högst låg Gonzales på livespel i 2.62 när han låg under med 1-2 i tredje set.
Bet365 envisades med att ha Verdasco som väldigt stor favorit så fort han fick ett mini mini litet överläge.
Citera
2009-04-24, 19:48
Medlem
Bjurras avatar
Citat:

Som högst låg Gonzales på livespel i 2.62 när han låg under med 1-2 i tredje set.
Bet365 envisades med att ha Verdasco som väldigt stor favorit så fort han fick ett mini mini litet överläge.

Gonzo stod betydligt högre än så vid 1-2 30-40 i avgörande.

Bra rek iaf!
Citera
2009-04-25, 00:10
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:

Grattis till vinsten. Själv var jag för feg och avstod även live-spelet
Citera
2009-04-25, 09:39
Medlem
theloins avatar
Vad tror ni om Nadal - Davydenko idag? Ryssen ger 9.5 ggr pengarna men har han ens en chans mot Nadal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in