2009-05-07, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandbredd
Det finns en Amelie Tamm i Stockholm född -86 dvs 23år så det håller inte heller tyvärr.

Jag tror vi får lämna Tham-spåret då den enda Tham med stålar är Lottie Tham som endast har 1 dotter, Lina född -76.

Tillbaka på ruta ett med andra ord
Citera
2009-05-07, 23:29
Medlem
chribsson2s avatar
Jag kastar ur mig ett namn utan att ha något på fötterna mer än att han passar hyfsat med profilen:
Måns Nathanaelson
http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A5ns_Nathanaelson
Senast redigerad av chribsson2 2009-05-07 kl. 23:35.
Citera
2009-05-08, 00:45
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narja
Denna Richard http://www.barometern.se/multimedia/...E51_27402l.jpg

Är 34 år har varit med i ett par tv-serier och några enstaka filmer

Playa del Sol
Spung
Darling
Jag
Vita lögner

Inte mycket att gå på, det starkaste "beviset" är att han i minst en tv-serie haft en gultröja.

Skulle lägga någon krona på honom. Han passar ju in och verkar allmänt speedad...
Citera
2009-05-08, 12:37
Medlem
Toppdirektörens dotter kan det vara Louise Gottlieb ?

Dotter till Fredrik Gottlieb och väninna till prinsessan Madeleine

Åldern stämmer och att hon är mörk. Har för mig att hon jobbar på reklambyrå oxå
Citera
2009-05-08, 14:55
Medlem
KchefenLs avatar
kom igen FB kom igen!
Citera
2009-05-08, 15:23
Medlem
bängrings avatar
Xallo har garanterat koll men vill inte dela med dig av sin info!
Citera
2009-05-08, 18:58
Medlem
Birgitta61s avatar
Märkligt att inte Beckroth har läckt?
Citera
2009-05-09, 09:25
Medlem
Birgitta61s avatar
Nu har en person på FB läckt till mig av någon anledning.

Ad*l* Tr*sch*w, jag går ej i god för detta då jag fått detta i PM av en användare som vill vara anonym. Personen är väl för fin men tycker uppenbarligen att Birgitta61 är en blandning mellan en smutsig hagga och en bazookadiktator som kan släppa sånt här, och visst det ligger kanske något i det.

Denna AT verkar vara ifrån en fin och mycket inflytelserik familj. Är det därför inte Beckroth golat? Hon brukar ju vara väldigt snabb på sånt. Förutsatt att det är AT. Det är ej bekräftat av säkra källor!

Som sagt, jag har fått informationen i PM av en för mig okänd användare som vill vara anonym så jag har ganska lite kött på bena här. Det är på inga sätt bekräftat ifrån vad jag anser vara en säker källa.

Innan folk börjar gräva i hennes och hennes vänner och anhörigas privatliv bör det först bli bekräftat ifrån säkra källor att det är hon! Ifall det är hon så bör hon betraktas som en halvkändis.
Senast redigerad av Birgitta61 2009-05-09 kl. 09:30.
Citera
2009-05-09, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birgitta61
[...]

Ad*l* Tr*sch*w, jag går ej i god för detta då jag fått detta i PM av en användare som vill vara anonym. Personen är väl för fin men tycker uppenbarligen att Birgitta61 är en blandning mellan en smutsig hagga och en bazookadiktator som kan släppa sånt här, och visst det ligger kanske något i det.

[...]

Verkar väl rimligt. Man kanske borde bläddra igenom vimmelsidorna och om hon finns med tillsammans med någon skådespelare?
Citera
2009-05-09, 10:10
Medlem
Treschow verkar kunna stämma.

http://www.dagensmedia.se/mallar/dag...version=152194

"För en vecka sedan började även Adele Treschow som koordinator och webbredaktör på Passion Publishing och Passion for business. Hon jobbade tidigare som redaktör på Glife."
Citera
2009-05-15, 02:52
Medlem
Det är ju han mörkhåriga i Playa Del Sol. Han med spänntröjan.
Han var ju även med i vita lögner på sjukhuset.

Ulfsäter.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Richard_Ulfs%C3%A4ter
Senast redigerad av UltraBritt 2009-05-15 kl. 02:57.
Citera
2009-05-15, 06:40
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birgitta61
Nu har en person på FB läckt till mig av någon anledning.

Ad*l* Tr*sch*w, jag går ej i god för detta då jag fått detta i PM av en användare som vill vara anonym.

Adele Treschow är en hel kändis. Hon har vikt ut sitt bröllop i Svensk Damtidning, det gör inte vem som helst. Lite roligt detta med bröllopet då hon skiljde sig efter ett par veckor!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in