2009-04-18, 00:34
Medlem
noremlacs avatar
Testade nyss att tanka en rarfil från Rapidshare, nerladdning såg ut att vara klar, men kan inte hitta filen någonstans på burken.. öööhh? Har även testat att dra ner ett simpelt program, bara för att se om det fungerar, vilket det givetvis inte gjorde. Har inte ändrat inställningar eller något sådant. Det "ser ut som" att filen har tankats färdigt, men den finns ingenstans i burken. Kör förövrigt Vista.
Citera
2009-04-18, 02:03
Medlem
noremlacs avatar
Ingen som kan ge något förslag?? Börjar bli riktigt enerverad av detta.
Citera
2009-04-18, 03:51
Medlem
dobbelinas avatar
I samma ögonblick som du trycker på nedladdnings knappen, frågar den inte vart du skall spara filen?
Citera
2009-04-18, 05:58
Medlem
noremlacs avatar
Jovisst, men hjälper föga. Filen laddas ner, men "försvinner" när jag skall testa den. Rätt mapp angiven, nerladdning klar, sedan så dyker det inte ens upp i sök, så jag vettefan vad som är fel. Sitter med en laptop av märket HP. Det nödvändigaste är uppdaterat.
Citera
2009-04-19, 04:27
Medlem
noremlacs avatar
Har nu testat att ominstallera diverse program, t.e.x uTorrent. Såg först ut som om allt fungerade, men när jag skulle öppna programmet så var det fortfarande den gamla versionen som fanns kvar
Citera
2009-04-19, 11:40
Medlem
Explorer, Firefox, Safari?

Alla har olika mappar som dom sparas till i standardvärlden.

Om du använder Firefox kan du ändra det i verktyg > inställningar.
Gå in i filhanteraren > högerklicka filen > Öppna mapp.
Citera
2009-04-19, 12:43
Medlem
noremlacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swagger01
Explorer, Firefox, Safari?

Alla har olika mappar som dom sparas till i standardvärlden.

Om du använder Firefox kan du ändra det i verktyg > inställningar.
Gå in i filhanteraren > högerklicka filen > Öppna mapp.
Har testat både IE och Firefox, samma resultat i bägge program. Har även kört med olika mappar, till ingen nytta. Misstänker att det är Vista som fuckat upp på något sätt, förstår bara inte hur/varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in