2003-10-21, 00:57
Medlem
molles avatar
Har försökt hitta Timeout på tv4s hemsida, men utan framgång.
Finner henne ganska tilldragande, om hon bara kunde hålla käft.
Citera
2003-10-21, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molle
Har försökt hitta Timeout på tv4s hemsida, men utan framgång.
Finner henne ganska tilldragande, om hon bara kunde hålla käft.

Du menar Annika Andersson som har varit i följe med Stefan & Krister i ganska många år nu. Hon har spelat en hel drös folklustspel med nämnda ensemble och även gjort TV-produktioner som Full Frys (där hon spelade Stures flickvän) och Jäkelskap-serien (Bröllop och jäkelskap m.fl. som sänts på TV4.) Där spelade hon hembiträdet Rakel.

Jag tycker att hon är en förjävla bra komiker. Mycket skicklig. Hon verkar alltid så förvirrad på något sätt när hon klämmer ur sig en ordvrängning. Mycket underhållande. Jag har för mig att hon är från Varberg eller Falkenberg. Skulle jag satsa pengar så skulle jag tippat Falkenberg.

Jag ansåg när Time-Out började att Robert Gustafsson regerade och att denne Annika låg strax under kvalitetsmässigt men det vette sjutton om jag inte måste revidera det omdömet nu. Annika håller en jämn och bra klass medan Robban bara verkar köra gammalt material. Han vänder och vrider på gamla karaktärer så att de passar in i det program han för tillfället gästar, men i grund och botten har man hört det förut...

Helt klart mer Annika Andersson. Hon är skoj...

// Roger P.
Citera
2003-10-21, 08:08
Medlem
unikums avatar
Ja hon är helt klart trevlig att kolla på. Hade inte haft nåt emot att se henne i milf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in