Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-10-21, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-Luc Pickard
Med "kontakta" menar du att de skickade elaka brev eller att de kom hem objudna och ville ha en kopp gevalia?

Då har dom JÄVLIGT lite att göra i så fall. "Attention! Husransakan mot den här killen, han beställde ett paket stilnoct över internet! Alla pikestyrkor samlade, godkännande från åklagarmyndigheten ordnad - ATTACK!"
Citera
2003-10-21, 10:39
Medlem
Jean-Luc Pickards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Då har dom JÄVLIGT lite att göra i så fall. "Attention! Husransakan mot den här killen, han beställde ett paket stilnoct över internet! Alla pikestyrkor samlade, godkännande från åklagarmyndigheten ordnad - ATTACK!"

Man vet ju aldrig, då orden "internet" och "knark" finns i samma mening så kanske alarmklockan ringer i huvudet på dem?
Citera
2003-10-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Hur fasen skall dom bevisa att det är jag som beställt grejerna då?

Då är det ju bara att beställa massa olagliga mediciner till folk man avskyr så blir dom dömda för narkotikabrott.
Eller?

jag tror det beror på hur du betalade. om du har använt dig av kreditkort så är det nog värre tex. men allting hänger väl på vad dom prioriterar. för mig skulle ett förhör vara förödande, jag skulle aldrig kunna ljuga trovärdigt. men om det är trovärdigt eller inte spelar väl ingen större roll så länge de inte kan bevisa motsatsen?
och ja, man kan ju beställa hem grejer till folk man avskyr men det är ju knappast det enda sättet det finns att jävlas med folk på.
Citera
2003-10-21, 14:58
Medlem
Nemesis1s avatar
Beställa droger till folk man avskyr är ju dumt... Om de inte åker fast får de ju en massa roligt och det var ju inte ens avsikt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in