2009-04-18, 10:31
Bannlyst
Kan bara hålla med de föregående angående kvalitén.
Skylta gärna med att ni har fina och färska råvaror.
Det som i alla fall är avgörande när jag väljer pizzeria är självklart inte om det kostar 55 eller 60 kronor för pizzan utan vad som är godast.
Citera
2009-04-19, 00:08
Medlem
Kriminalarens avatar
En stilren inredning piffar ju upp. Stil är inget pizzabagare verkar ha i blodet iaf. Spana in kina- och thairestauranger, de lägger lite pengar på inredningen och där sitter iaf jag kvar mycket längre och handlar även mer.

Sliten linoleummatta med plaststolar från 89 och vita lysrörsarmaturer är inte snyggt.
Citera
2009-04-19, 00:37
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
En stilren inredning piffar ju upp. Stil är inget pizzabagare verkar ha i blodet iaf. Spana in kina- och thairestauranger, de lägger lite pengar på inredningen och där sitter iaf jag kvar mycket längre och handlar även mer.

Sliten linoleummatta med plaststolar från 89 och vita lysrörsarmaturer är inte snyggt.
Oftast så bryr sig inte urinnevånare nämnvärt om inredning har jag läst i en bok. Nej, lyxpizza eller sosse-evenemang är nog den rätta vägen att gå.
Citera
2009-04-19, 18:27
Medlem
Tusen tack för tipsen !
Citera
2009-04-19, 18:38
Medlem
174563s avatar
Ett alternativ till sunkiga turk-pizzor skulle få mig att vilja äta där.
Citera
2009-04-19, 18:43
Medlem
dunderkålas avatar
Ledordet är kvalitét!

Riktiga champinjoner, ingen stekt kebab, rikligt med fyllning och inte så vansinnigt med ost, då blir det bara flottigt och äckligt.
Schysst skinka är viktigt också, inga jävla kadaver från Euroshopper. Bästa skinkan jag käkade var skuren i fyrkantiga bitar typ, bra sälta i den. Riktigt smarrig.

Pizzasalladen är riktigt viktig med.
Citera
2009-04-19, 19:20
Medlem
Tjohildas avatar
Nu vet jag inte hur stort "upptagningsområde" ni har, men ni kanske skulle försöka med hemkörning? Nån kompis som vill knäcka extra kanske kan köra ut? Finns ju många bakishungriga och barnfamiljer som kanske vill betala en slant för att få pizzan till dörren?
Citera
2009-04-19, 20:38
Medlem
generalpattons avatar
Var trevliga, tillmötesgående och le för i helvete! Men då menar jag inte "vad ska du ha brorshan!". Utan Vad för det lova att vara, vad önskas, var allt till belåtenhet, hern/frun. Få lite stil på det hela så skulle jag välja det alla gånger framför avrage pizzerian.
Citera
2009-04-19, 20:39
Medlem
generalpattons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Nu vet jag inte hur stort "upptagningsområde" ni har, men ni kanske skulle försöka med hemkörning? Nån kompis som vill knäcka extra kanske kan köra ut? Finns ju många bakishungriga och barnfamiljer som kanske vill betala en slant för att få pizzan till dörren?

Eller tonåringar med moppe som kör utför 50 spänn i timmen
Citera
2009-04-26, 13:54
Medlem
Spion-Apas avatar
Jag tycker att inredning är viktigt, gärna soffor istället för stolar. Några fina tavlor och färgglada väggar.

Gärna pizzor med lite roligare namn också, kanske en Kalle Anka-pizza för de små?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in