2009-04-16, 15:09
Medlem
hej jag vet inte vart på forumen jag ska fråga den här frågan,så jag frågar här: kan ens konto bli för gammalt och försvinna om man varit inaktiv? isåfall hur länge måste man vara borta då?
Citera
2009-04-16, 15:20
Medlem
Snövits avatar
Nej inga konton som någon gång har varit aktiva tas bort.
Citera
2009-04-16, 15:22
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej inga konton som någon gång har varit aktiva tas bort.

Vad hände med (old) kontona då? Försökte logga in på mitt efter nåt år innan jag skapade detta men det gick inte.
Skickade PM till admin om det när jag reggade detta men fick inget svar.
Citera
2009-04-16, 15:27
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vad hände med (old) kontona då? Försökte logga in på mitt efter nåt år innan jag skapade detta men det gick inte.
Skickade PM till admin om det när jag reggade detta men fick inget svar.
Alla old konton är inte borta men jag har för mig att jag har stött på att några faktiskt har försvunnit. Jag tror inte vi har fått något svar på detta men det var så vitt jag förstår något problem.
Citera
2009-04-16, 15:30
Medlem
micaeles avatar
Det var väl någon utrensning för ett par år sedan av konton som inte hade använts på flera år (samt också var nollpostare)? Mycket mer radering än så sker inte på Flashback, turligen nog.
Citera
2009-04-16, 15:31
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det var väl någon utrensning för ett par år sedan av konton som inte hade använts på flera år (samt också var nollpostare)? Mycket mer radering än så sker inte på Flashback, turligen nog.

Raderat är det inte, inläggen finns kvar. Det användes inte på 1-2 år däremot.
Citera
2009-04-16, 15:31
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele

Jag har för mig att det faktiskt bara var sådana som inte hade aktiverat sig med mailen. Nollpostare som är aktiverade tror jag inte tas bort.
Citera
2009-04-16, 15:46
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag har för mig att det faktiskt bara var sådana som inte hade aktiverat sig med mailen. Nollpostare som är aktiverade tror jag inte tas bort.
Ah, så var det. Åren går och minnet likaså. Nej, hade aktiverade nollpostare (läsare) raderats vore den höga medlemssiffran ett minne blott.
Citera
2012-01-11, 12:30
Medlem
DennisOlofs avatar
Lyckades hitta denna tråd.

Jag undrar vad som verkligen gäller, är det någon som vet. Om det inte finns någon policy eller hur det nu är så känns det om att har man 1års inaktivitet, dvs inte loggat in, så kanske kontot tas bort eller flyttas till "slasken" för att sedan efter 1år i "slasken" tas bort.

Det gäller antagligen inte inläggen men just själva kontot i fråga.

Någon ?
Citera
2012-01-11, 12:37
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Lyckades hitta denna tråd.

Jag undrar vad som verkligen gäller, är det någon som vet. Om det inte finns någon policy eller hur det nu är så känns det om att har man 1års inaktivitet, dvs inte loggat in, så kanske kontot tas bort eller flyttas till "slasken" för att sedan efter 1år i "slasken" tas bort.

Det gäller antagligen inte inläggen men just själva kontot i fråga.

Någon ?

Nej, inga konton tas bort - någonsin.
Citera
2012-01-11, 12:39
Medlem
DennisOlofs avatar
Ok så även om detta ändrades i framtiden av någon anledning så är det osannolikt att tidsgränsen blir kort, och att man först tas bort efter något år eller så.

Bra då har jag inget att oroa mig över, tur man har skrivit ner kontouppgifter på papper, för även om kontot finns kvar så är mitt eget minne inte lika bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in