• 1
  • 2
2003-10-20, 16:23
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Jag har aldrig fått min prostata stimulerad, har dock hört av en del att det ska vara en annan känsla när det går för en på det sättet?

Vet inte om jag vill ha fingrar upp i rumpan men min flickvän är villig att göra det fast jag har sagt NEEEEEEEEEEEJ

Är det svårt att lokalisera prostatan där bak? Min tjej går vilse på Konsum

Det är jävligt skönt! Bara man inte är för spänd och nervös.

Svårt är det inte. Bara köra in pekfingret eller långfingret och trycka lite. Bäst är det om hon får trycka omkring lite granna tills du märker var det är som skönast. Bara hon är försiktig. Hon får dock inte ha allt för vassa naglar. Det kan göra ont. Ett tips är att hon tar en kondom på fingret för att det ska bli mjukare och själfallet lite glidmedel. Sen kan hon göra det samtidigt som hon suger av dig. Det är jäkligt skönt!
Citera
2003-10-20, 16:44
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Det är jävligt skönt! Bara man inte är för spänd och nervös.

Svårt är det inte. Bara köra in pekfingret eller långfingret och trycka lite. Bäst är det om hon får trycka omkring lite granna tills du märker var det är som skönast. Bara hon är försiktig. Hon får dock inte ha allt för vassa naglar. Det kan göra ont. Ett tips är att hon tar en kondom på fingret för att det ska bli mjukare och själfallet lite glidmedel. Sen kan hon göra det samtidigt som hon suger av dig. Det är jäkligt skönt!

Tack för råden...hmm man kanske skulle ta och testa detta. Fram med rakhyveln, bana en väg för fingrarna. Återkommer med en rapport ifall jag vågar testa.
Citera
2003-10-20, 16:58
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Jag känner mig bortskämd när som igår när jag fick en avsugning strax före sovdags och sen bara kunde sova. Eftersom hon har röda veckan så fick hon inget och ville inget ha heller. Skönt med en tjej som ställer upp.

Samma här, fan så lång den va. Höll så länge som möjligt tillbaka. Jäkligt skönt med såna här tjejer faktist.
Citera
2003-10-20, 17:18
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Tack för råden...hmm man kanske skulle ta och testa detta. Fram med rakhyveln, bana en väg för fingrarna. Återkommer med en rapport ifall jag vågar testa.

Hehe.. Varför ska du raka arslet för? Mitt arsle är hårigt som fan och håret är inge problem..
Citera
2003-10-22, 20:38
Medlem
[quote=LadyTiera]Jag gillar att skämma bort min pojke, Har han haft det jobbigt på jobbet eller bara om jag är allmänt kåt så får han en avsugning av mig, eller får och får, jag ger den till honom varesig han vill eller inte..... ;-) Givetvis kliar jag honom på ryggen, med det gör jag varje kväll/morgon.

Fan, vad jag blir avundsjuk. Onskar att man hade det sa bra. Sjalv ger jag mer an vad jag far. Nej, nu far det banne mig vara slut pa det. Sug min kuk din javla slyna, ha ha.
Citera
2003-10-22, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag gillar att skämma bort min pojke, Har han haft det jobbigt på jobbet eller bara om jag är allmänt kåt så får han en avsugning av mig, eller får och får, jag ger den till honom varesig han vill eller inte..... ;-) Givetvis kliar jag honom på ryggen, med det gör jag varje kväll/morgon.

Men när jag känner mig bortskämd? När han går och handlar choklad eller kinakäk eller pizzahut, jag känner mig helt enkelt bortskämd när han ger mig mat jag gillar :-) eller att han hyr en bra film åt mig. Jag är rätt lätt att ta hand om.
du verkar vara en vettig tjej..
Citera
2003-10-23, 09:26
Medlem
Dawnriders avatar
Bortskämd

Hon ska laga mat, eller ta mig och äta sushi. Rödvin är ett måste, om inte till så efter maten.

Jag ska naturligtvis bli lite bortskämd i sängen, eller i soffan, eller i duschen. Oralsex är inte dumt, lite BSDM orienterat är verkligen inte att gnälla över.

Några ljus är inte fel.

Lite Campari eller Portvin är inte fel.

Citera
2003-10-23, 09:35
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wranis
Fan, vad jag blir avundsjuk. Onskar att man hade det sa bra. Sjalv ger jag mer an vad jag far. Nej, nu far det banne mig vara slut pa det. Sug min kuk din javla slyna, ha ha.

Say what Bitch?
Citera
2003-10-24, 15:35
Medlem
johnjohns avatar
Tycker jävligt synd om tom. Byta brud vertkar för enkelt ta ett snack med henne och säg att det handlar om ett givande och tagande, I scratch your back if you scratch mine. Om hon inget ger hon inget får.
Citera
2003-10-24, 17:14
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Om hon inget ger hon inget får.

Då blir det inget
Citera
2003-10-25, 13:00
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Tycker jävligt synd om tom. Byta brud vertkar för enkelt ta ett snack med henne och säg att det handlar om ett givande och tagande, I scratch your back if you scratch mine. Om hon inget ger hon inget får.

Ska faktiskt göra det.. Hon suger dessutom nästan aldrig av mig, medans jag alltid slickar henne i stort sett.. Ska fan sluta pilla på henne, slicka henne och sluta massera henne.. Sen när hon bönar och ber om det så ska jag säga "I scratch your back then you suck my cock after, comprendo?"
Citera
2003-10-26, 10:09
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Haha, min tjej blir trött efter nån minut också, jag gillar iofs mest att bli kliad i hårbotten, fyfan, det är nästan skönare än en avsugning, nästan.

Ta en kamm och kamma snabbt och hårt...lika skönt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in