2009-04-14, 22:14
Medlem
Börjar bli lite smått orolig, bytte Realinvest och Kapitalinvest på ca 100 000, men jag har inte fått några fonder, det står bara "flytt från" när jag kollar fondhistoriken.

Vad fan kan ha hänt, börjar bli orolig för jag tänkte ju byta allt till en kapitalförsäkring
Citera
2009-04-14, 22:17
Medlem
LnddNs avatar
brukar ta 2 dagar att överföra
Citera
2009-04-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LnddN
brukar ta 2 dagar att överföra
Jasså, kommer jag behöva skatta något nu när jag byter då?
Har ingen kapitalförsäkring. Bytte för övrigt till Stella Sverige och Rysslandfonden.
Citera
2009-04-14, 23:38
Medlem
joumas avatar
Citat:
Har ingen kapitalförsäkring. Bytte för övrigt till Stella Sverige och Rysslandfonden.

Japp, har du vinster blir det skatt till pappa staten
Citera
2009-04-15, 06:42
Medlem
Pga påsken så har det varit dåligt med bankdagar. Om du ville ha köpet genomfört nu borde du lagt ordern den 9/4 eller kanske ännu tidigare.

Jävligt ansvarslöst av Jesus att gå och dö sådär. Han borde tänkt på all skit vi måste genomlida nu pga hans misstag.
Citera
2009-04-15, 07:32
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIOD

Om jag vore dig skulle jag verkligen sprida dina risker lite. Visst börsen går jättebra nu och den kommer _kanske_ fortsätta göra det. Men som jag ser det kanske börsen lika gärna tappa 20-30 procent från nuvarande nivåer. Rysslandfonden har dessutom väldigt hög risk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in